Veitafan Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hei! Jeg har prestert og ødelagt hovedkortet mitt . Så jeg trenger litt hjelp her. Nå sitter jeg med: Et ruinert hk og P4 2,4GHz cpu. Jeg har lyst på amd nå, så jeg har snust litt runt i prisguiden ol. Og har kommet fram til dette: HK: Msi Mainboard S-754 nForce3 mATX Audio(5.1Ch) GbLAN SATA Bulk 688,- PSDATA CPU: AMD CPU Athlon-64 XP3000+ 2.0GHz S-754 HT 512KB Boxed 1238,- PSDATA Grunnen til at jeg valgte Micro-ATX er fordi jeg har så lite kabinett. Har tenkt litt på å invistere i ett nytt skjermkort, 6600GT. Hvilket burde jeg velge? Takk til alle (gode) svar... Edit: har psu på bare 250W, blir det tynt? Edit 2: go natt Endret 21. mars 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Er det seriøst ingen som kan komme med noen kommentarer? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Da ville jeg heller kjøpt 939 prosessor og hovedkort. Koster bare littegrann mer og mer fremtidsrettet. Hvis du lurer på nyt skjermkort så må du nesten bestemme deg før du kjøper hovedkort og prosessor. Bruker du det gamle skjermkortet så trenger du sikkert AGP på hovedkortet. Skal du kjøpe nytt er det smartest å kjøpe PCIe. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Finnes det m-ATX hk til s939 da? Leita lenge etter m-ATX til s754. Det må ikke koste "for mye"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå