Gå til innhold

anti acer ferrari

Anbefalte innlegg

hvorfor blir alltid acer ferrari anbefalt uansett hele tiden.. jeg er så lei av den.. liker heller ikke acer. for det første så er den ikke noe spesielt pen og se på, og for det andre er den bare HARRY :hrm: kanskje jeg skulle sette en spoiler på den og dempe tastaturet litt!, og for det tredje er det ikke centrino teknologi i den! :mad:

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og for det fjerde, så bruker de litt billigere komponenter i den, og setter prisen høyt, fordi de lakker den i ferrari rød, da vil alle ha den, fordi den er kul :no: .

For det femte, så har de putta inn en 4200RPM disk. :no::nei:

Ikke bra

Lenke til kommentar
Og for det fjerde, så bruker de litt billigere komponenter i den, og setter prisen høyt, fordi de lakker den i ferrari rød, da vil alle ha den, fordi den er kul :no: .

For det femte, så har de putta inn en 4200RPM disk. :no::nei:

Ikke bra

hehe.. yess.. bra det ikke bare er meg :w00t:

Lenke til kommentar

Hmmm. Kan du ikkje berre la vere å kjøpe den, og heller kjøpe det som du syns er bedre?

Så slipper du å vere irritert på eigarane av Acer Ferrari, men kan heller glede deg over at dei finst, slika at du kan leve i visshet om at du har en bedre laptop?

Lenke til kommentar

Kan du ikke velge mellom rød lakkereing, og vanlig gråfarge ?

Kan ikke huske å ha sett så mange "Kjøp ferrari"-poster.

Hvis folk er ute etter en lett laptop med lang levetid, så tror jeg ikke ferrari er den de fleste tenker på.

Lenke til kommentar

Har vel heller aldri skjønnt folk som priser sin ferrari opp i skyene. Greit nok at maskinen mer enn duger, men tar du en titt på hva som er inni den, så på rekningen så er jeg enig i at det er litt surt å betale fire-siffret for rød lakk og en logo. Men det er meg, nok av folk som er uening tenker jeg.

Lenke til kommentar
Har vel heller aldri skjønnt folk som priser sin ferrari opp i skyene. Greit nok at maskinen mer enn duger, men tar du en titt på hva som er inni den, så på rekningen så er jeg enig i at det er litt surt å betale fire-siffret for rød lakk og en logo. Men det er meg, nok av folk som er uening tenker jeg.

Er det ikke slik at disse Ferrari maskinene er noe av det råeste på markedet ?

Gjerne kom med et par linker der Ferrari maskinene får altfor mye skryt.

Lenke til kommentar

Tror vel heller denne er ment som et lite spark til de som uansett krav og budsjett når noen spør etter råd til PC-kjøp svarer "jammen hvis du legger på 3000 så får du en Ferrari, og det er den råeste PCen som finnes"..

Lenke til kommentar
Tror vel heller denne er ment som et lite spark til de som uansett krav og budsjett når noen spør etter råd til PC-kjøp svarer "jammen hvis du legger på 3000 så får du en Ferrari, og det er den råeste PCen som finnes"..

Helt enig der ja. Når noen ikke har råd til å bruke mer enn 8000,- så er det alltid en eller annen som har det for seg at man kan trylle fram flere tusenlapper for å kjøpe en ferrari pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...