Skribenten_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 lurer på en ting. skal kjøpe meg bærbar PC, men vet ikke hvilket produsent jeg burde gå for. skal kjøpe for ca 15 000.. også vil jeg helst kjøpe PC fra et av de store produsentene. som toshiba, compaq, HP, fujitsu simens, IBM, DELL, packard bell.. osv... PC'en vil bli brukt til spilling og multimedia.. noen som har noen erfaring eller formeninger.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 gå for acer ferrari 3400+ den koste riktignokk 16000 men den e vert det Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 En eller annen IBM Thinkpad T42 ? Har en T42P og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 En eller annen IBM Thinkpad T42 ? Har en T42P og er veldig fornøyd. men IBM er mer kjent for arbeids PC ikke en multimedia PC.. stemmer ikke det'a? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Skal du spille på den er vel bra grafikk og skjerm viktig. Ta en titt på Dell Inspiron 9300: Link. Pentium M, X300 eller Geforce Go 6800(!), 17" skjerm... Du får den fra ca. 12000 kroner. Du står riktig nok i fare for å sprenge budsjettet ditt grundig når du ser hva du kan få om du legger på en tusenlapp her og en tusenlapp der... Geir Lenke til kommentar
SHU Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gå for Dell, uten tvil. Der kan du konfigurere maskinen akkurat som du selv vil. Ser jo at man automatisk annbefaler Acer Ferrari her på dette forumet. Jeg synes selv denne ser stilig ut, men ser man etter hva som er under skallet blir det litt skuffende. Hos Dell kan man velge prosessor, minne, harddisk, optisk media osv. akkurat slik man selv vil ha det. Hos de fleste andre produsentene er det en fast konfigurasjon. Ferrarien f. eks, har bare 256 Mb RAM, og en treg harddisk. Lenke til kommentar
Lurifax85 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gå for Dell, uten tvil. Der kan du konfigurere maskinen akkurat som du selv vil.Ser jo at man automatisk annbefaler Acer Ferrari her på dette forumet. Jeg synes selv denne ser stilig ut, men ser man etter hva som er under skallet blir det litt skuffende. Hos Dell kan man velge prosessor, minne, harddisk, optisk media osv. akkurat slik man selv vil ha det. Hos de fleste andre produsentene er det en fast konfigurasjon. Ferrarien f. eks, har bare 256 Mb RAM, og en treg harddisk. gå for whitebox!!! Billig og sinnsykt bra . www.whitebox.no Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Eg ville ikkje kjøpt Dell, Compaq eller nokon av dei andre store. PS Data har mange gode bærbare frå Tundra, NetShop har nokre og eg er rimelig sikker på at du får meir for pengane ved å kjøpe ei sånn maskin enn ein Dell. Lenke til kommentar
acon Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gå for Dell, uten tvil. Der kan du konfigurere maskinen akkurat som du selv vil.Ser jo at man automatisk annbefaler Acer Ferrari her på dette forumet. Jeg synes selv denne ser stilig ut, men ser man etter hva som er under skallet blir det litt skuffende. Hos Dell kan man velge prosessor, minne, harddisk, optisk media osv. akkurat slik man selv vil ha det. Hos de fleste andre produsentene er det en fast konfigurasjon. Ferrarien f. eks, har bare 256 Mb RAM, og en treg harddisk. gå for whitebox!!! Billig og sinnsykt bra . www.whitebox.no Har selv en bærbar ifra WhiteBox, men jeg vil ikke råde deg til å kjøpe en derifra. De har rykte på seg for å ha lang leveringstid og dårlig kundeservice. Netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå