pravus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei! Jeg har behov for et trådløst nettverkskort, og lurte på dere hadde noen anbefalinger? Prisen bør ikke være mer enn 600,-. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 I stasjonær eller bærbar pc? Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har et ASUS kort i min pc, men det tror jeg bare funker på ASUS hovedkort. Det er helt greit, kanskje bittelitt dårlig rekkevidde/styrke, men veldig greit. I en annen pc har jeg et cnet kort til 295,- hos komplett.no Det er også helt greit, men noe dårlig programvare.. Uansett er disse kortene svært brukbare! Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hold deg unna D-link. Er ganske bingo om det funker. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når skal det bli slutt på denne DLink hetsingen her på forummet ? Både DWL-G520 og DWL-G520+ fungerer helt 100% på de system jeg har vert med å satt opp . Når det gjelder PCcard så har jeg kun prøvet DWL-610 og DWL-G650+ men her var det heller ikke noen problemer . Lenke til kommentar
johang Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 dlink hetses fordi de har hatt ganske mange rare produkter ute i markedet. kan godt hende at mange kort fungerer superbra, men produsenten i hele er ganske tullete. virker som om de prøver ut ting på brukere, noe som er stygt gjort. Lenke til kommentar
Ortmalaria Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Både DWL-G520 og DWL-G520+ fungerer helt 100% på de system jeg har vert med å satt opp Jeg kjører selv DWL-G520+ og kan ikke si at dette fungerer 100%, programvaren som følger med er helt håpløs å bruke (hvertfall i XP), samt at kortet kutter ut forbindelsen med routern slik at jeg mister all netforbindelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå