Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløst nettverkskort - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et ASUS kort i min pc, men det tror jeg bare funker på ASUS hovedkort. Det er helt greit, kanskje bittelitt dårlig rekkevidde/styrke, men veldig greit.

I en annen pc har jeg et cnet kort til 295,- hos komplett.no

Det er også helt greit, men noe dårlig programvare.. Uansett er disse kortene svært brukbare! :thumbup:

Lenke til kommentar

Når skal det bli slutt på denne DLink hetsingen her på forummet ?

Både DWL-G520 og DWL-G520+ fungerer helt 100% på de system jeg har vert med å satt opp . Når det gjelder PCcard så har jeg kun prøvet DWL-610 og DWL-G650+ men her var det heller ikke noen problemer .

Lenke til kommentar

dlink hetses fordi de har hatt ganske mange rare produkter ute i markedet. kan godt hende at mange kort fungerer superbra, men produsenten i hele er ganske tullete. virker som om de prøver ut ting på brukere, noe som er stygt gjort.

Lenke til kommentar
Både DWL-G520 og DWL-G520+ fungerer helt 100% på de system jeg har vert med å satt opp

Jeg kjører selv DWL-G520+ og kan ikke si at dette fungerer 100%, programvaren som følger med er helt håpløs å bruke (hvertfall i XP), samt at kortet kutter ut forbindelsen med routern slik at jeg mister all netforbindelse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...