Aisutora Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg er en gutt som driver med cheerleading. Jeg har derevet med mye, taekwond, turn, amerikansk fotball b.l.a. Så langt er Cheerleading den tøffeste idretten jeg har drevet med. Jeg vet at mange tror det går ut på å stå på sidelinjen på fotballkamper å vifte med pom-poms (dusker). Men det er så langt fra sannheten du kan komme. Det er ikke det det handler om. Det krever god fysisk form og god kroppskontroll. På treningene så løfter vi folk og bygger ulike pyramider, samt kaster Flyerene opp i luften der de utfører ulike akrobatiske elementer. Sjekk videoene på denne siden for å få et litt annet syn på cheerleading: Pro X Tror det skulle fjerne alle fordommer enkelte persoer måtte ha. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg tviler på at det er noe for meg, men det er flott at du har funnet noe du liker! EDIT: Og ja, pros i cheerleading er imponerende. Endret 20. mars 2005 av Katalysator Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Gutter som driver med cheearleading treffer mange jenter da har vurdert å begynne selv jeg :!: Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det er vel bare til å begynne da vel. Hvor bor du? Hvilket lag har de der? En ting er sikkert man blir sterk av å gå på cheerleading. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Har hørt det er ganske utfordrende og spennende Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvor mye veier en jente av den typen som er med i denne filmen? Ser utrolig fett ut. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvor mye veier en jente av den typen som er med i denne filmen? Ser utrolig fett ut. Ikke vet jeg, men jeg må si jeg ble ganske imponert da han snurret henne 360 grader med hånden. Det så så UFATTELIG LETT ut. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvor mye veier en jente av den typen som er med i denne filmen? Ser utrolig fett ut. Ikke vet jeg, men jeg må si jeg ble ganske imponert da han snurret henne 360 grader med hånden. Det så så UFATTELIG LETT ut. Damn! Synes ikkje det ser lett ut eg... Jaja, det er no fotball eg er opptatt av då, så det passer liksom ikkje med cheerleading, men sikkert kult for dei som er interessert i basket/amerikansk fotball Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tviler IKKE på at man blir sterk av det der. Ser faktisk ganske morsomt ut også. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Det ser dritartig ut da. :!: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ser litt kult ut, men tror ikke det er en sport for meg egentlig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kjenner ei som drev med det. Det er veldig mye trening og hardt arbeid. God trening, med andre ord Jeg syns det er tøft at gutter driver med det. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Her har vi noen som har skjønt det. I Norge i dag er det bare fire gutter i tillegg til meg som driver med cheerleading. Det er i grunn litt synd for vi er ikke nok til å stille i Mix klasse i VM. Så under årets VM må jeg nok nøye meg med en tilskuerplass. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Veldig synd at det ikke er flere gutter. Det er jo en idrett, og som man ser på videoen så trenger man gutter. Hvor mange gutter må det være for at dere kan stille i Mix klasse i VM? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Åtte, da blir man halvparten gutter og halvparten jenter. Og guttene bør klare "toss to hands". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Får håpe det dukker opp noen talenter snart da Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) F.A.G.G *Advarsel utdelt* Endret 4. april 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 F.A.G.G Sånne folk som deg burde blitt brent levende, homofili har ingenting med hvilken idrett du driver med da Egentlig er vel cheerleading den minst homofile sporten som finnes, masse damer Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ey, nå skal vi ikke glemme synkron-svømming... Men cheerleading er nok ikke sosialt akseptert blant gutter enda; så at noen føler at det er litt på grensa er jo ikke rart... Selv om personen kunne spart seg for slike poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå