mirene Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har kjøpt nytt Hovedkort. Hadde MSI KT6 Delta tidligere. Har MSI KT8 NEO2 nå. Kjøpte Sapphire X800XT PE for 2 måneder siden,som jeg instalerte på det gammle hovedkortet. Det fungerte helt topp. Men på det nye hovedkortet,så fikk jeg systemkrach. fikk beskjed om at det var problemer med "device".Det viste seg da at det var Grafikkort driverne som lagde krøll (ATI offisielle drivere). Jeg gikk til MSIs hovedside og lastet ned deres drivere til X800XT kortet Nå fungerer det bra. Er det flere som har vert borti dette problemet,med MSI KT8 NEO2 ? Eller hvorfor jeg fikk problemer ? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er vell berre det at driverane har hengt seg opp, er vell ikkje så uvanleg det... Lenke til kommentar
mirene Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hva mener du med "hengt seg opp" ? Har alldri opplevd dette tidligere.Og jeg har hatt flere hovedkort/grafikkort gjennom de siste 8 årene. Endret 20. mars 2005 av mirene Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Når du fekk systemkresj, så var vell det av at ein eller annan driver hengte seg opp, og det hjalp ved installere driveren på nytt. I dette tillfelet var det skjermkort driveren. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 gå i bios ..sett alt på default..slå av og på og etterpå kan du setter den sånt du vil har den igjen...i mellomtiden finner biosn de nye instillinger..hjalp meg på min 6800 ultra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå