Gjest QbeC- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Skal ettervert bygge om pcen min til PCI-E. Å lurer derfor på om mine nåværende minnebrikker vil være litt i det dorligste laget? Disse har jeg 2X Geil 512mb Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 e de noe i veien med deg? hva er det som er gale med dei ram brikkene då? det er faktsik ganske bra brikker... Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) helt enig. hvorfor skal du skifte dem ut??.. selvfølgelig så finnes det bedre rambrikker der ute, men det er overhode ikke vits i å skifte dem ut.. etter min meing Endret 21. mars 2005 av Krezzo Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hva er det som er gale med dei ram brikkene då? Nei. jeg vet ikke. Derfor spør jeg dere. Har ikke så mye peil på ram at det gjør noe. Takk for alle svar Tenkte jeg skulle kjøpe meg en til rambrikke slik at jeg får 1,5 gb minne. Brikken er jo ikke så dyr. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 eg skal faktsik bestille 2 stk eg og Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) obs, blei dobbelposting her :s Endret 3. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Synes for min del at du absolutt ikke behøver å skifte den ut, slik jeg ser det så er det du som bruker som må velge om den er bra nok. Er du fornøyd med brikken og brikkens ytelser utover dette? Da beholder du brikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå