snoopg Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har nå et x600xt (pci-e) og får i mårra et x800xl:love: , det jeg lurer på er om jeg er nødt til å bytte skjermkortdriverne eller om jeg slipper det. Har en gammel driver nå, da jeg fikk problemer av den nyeste ATI-driveren. prøvde omegadriverne, men da gikk alt til helvete, så det skjer ikke igjen. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Du må legge inn nye drivere til det nye skjermkortet ja... Driverne kan du laste ned her edit: fikset URL Endret 20. mars 2005 av Jabbala Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du burde avinstallere den du har inne ja Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Last ned de nyeste catalyst driverne.. det skal ikke bli noe tull ved brukj av dem Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du må legge inn nye drivere til det nye skjermkortet ja... Driverne kan du laste ned her . Han har ikke nVIDIA. les litt bedre neste gang Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du må legge inn nye drivere til det nye skjermkortet ja... Driverne kan du laste ned her . Han har ikke nVIDIA. les litt bedre neste gang oj . Leste litt feil der jah , da vil jeg anbefale deg å laste ned driverne her . *Fikser på forrige post Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Last ned de nyeste catalyst driverne.. det skal ikke bli noe tull ved brukj av dem men jeg har tull med dem, på mitt gamle x600xt iaffal.. hvor får jeg tak i gamle drivere? edit: glemte seff at det sikkert følger en cd med driver med Endret 20. mars 2005 av snoopg Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg tror nok du kan laste ned eldre versoner også, bare titt litt rundt på ati download sidene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå