Arve Systad Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Ser for meg Lokaltog sittende hjemme foran maskina si, illsindt over noe som ikke engang er rettet mot ham. Det kaller da jeg patetisk... Ja, kjære femtenåring - det er patetisk å gjøre opp egne meininger om korleis andre folk er Og en ting til: Dårlig språk, både grammatisk og innholdsmessig, er vanvittig tåpelig. For å sei det heile enkelt: Det lyser fjortis av sida di. Endret 21. mars 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hvis du var kompetent til å lese, hadde du funnet ut at jeg for det meste ønsket kritikk på design, og at jeg håpet at det var noe folk kunne holde seg til. For å blande meg inn en smule; du sier også: Tenkte i hovedsak at kommentarer på design skulle være tingen her i denne posten, og håper vi kan holde oss til det, evt. komme med ideer til noe nytt, eller noe som bør fjernes. Jeg tolker det slik at dette gjelder hovedsaklig designet, men at andre ting kan kritiseres dersom man føler behov for det. Først og fremst pga. bruken av ordet eventuelt. Når det er sagt; innholdet på siden er bare vas og pisspreik og jeg støtter Lokaltog 100% i hans uttalelser. Hvis man vil lage en nettside kan jeg anbefale å lage en som andre faktisk har interesse av å besøke. Dersom disse tekstene du/dere skriver hadde vært humoristiske og godt skrevet, kunne, i hvert fall jeg, hatt interesse av å besøke siden. Men slik tekstene fremstår i dag, skrevet av fjortisser med akutt mangel på kunnskaper om hvordan man benytter skriftspråket og uten noe vetugt innhold, blir det bare for dumt. Så til design(-ish)-relatert kritikk: Typografien er ille, rett og slett. Fonten passer ikke inn i det hele tatt og luft er mangelvare. Ta for eksempel http://fatalt.org/?id=div001 - jeg vet ikke om du har prøvd å lese den etter at den er publisert, men jeg kan anbefale at du gjør det. line-height er et stikkord her. Akkurat nå er det faktisk lettere å lese teksten i code-view enn på selve nettsiden. Kjedelig fargevalg, kjip header og buggete meny trekker også ned. Endret 21. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Greit, dere eier verden og alt den består av, jeg sammen med resten av folka i universet som er imot dere, suger. La topicen være, og moderatorer, plz steng denna posten, dette ble bare stygt og usaklig. - Takk. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når du ikke kan ta til deg kritikken du selv ber om å få, så er det kanskje like greit å stenge ja Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Når du ikke kan ta til deg kritikken du selv ber om å få, så er det kanskje like greit å stenge ja Could you please let it go??! Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så sinte vi var idag da, men rett skal være rett Lokaltog gikk knallhardt ut mot deg. Litt dårlig gjort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Lokaltoge: Burde ha gitt deg smekk på pungen... Thread stenges etter ønske av threadstarter. Tragisk at dere behandler andre brukere slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg