Gå til innhold

Moderator: Vennligst steng posten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva du burde fikse på:

Menyen bugger i FF, den starter på nytt igjen en gang til under selve menyen.

Headeren går uttafor selve siden.

Lage samma bakgrunnsfarge og border på headeren som på de andre elementene.

Ja, var vel dett jeg kom på i farta. Uansett, bra jobba ;)

Lenke til kommentar

Menyen bugger i både IE og FF, har slitt lenge med å prøve å finne utav det, men ikke lyktes. Om noen av dere har peiling på det og gidder å slenge opp en løsning, eller forslag til hva jeg kunne prøve på, er jeg svært takknemlig.

Jeg veit at headeren er litt kantete og stikker litt for langt ut, tenkte jeg skulle ta og ordne litt på dette iløpet av neste ukes TG.

Lenke til kommentar

Flere ting som trekker ned her:

- Rotete. VELDIG rotete! Designelementene ser veldig "slengt på plass" ut.

- Serif-font passet dårlig her, særlig fordi du har valgt en sans-serif-font i header.

- Lite estetisk tiltalende meny.

- Er "© 2005 fatalt.org. #2737" veldig nødvendig? Ser utelukkende harry ut.

- Alt er grått, bortsett fra linkene. Ser merkelig ut.

Lenke til kommentar

menyen bugger i opera også(ingen som bruker den lenger?)

Alt som trengs er vel no-repeat!

Header er som sagt malplasert, og den bør ikke ha no top-padding

Linjene mellom post var ikke helt pene,

fonten var ikke helt fint nei

Lite fan av å bruke sort tekst, spessielt på headers

Hva gjør egentlig den javascriptet?

Lenke til kommentar

Joda, får se om jeg kanskje ikke bare skulle lage en helt ny side, husk at dette er det *første* fungerende siden jeg har laget, så man kunne ikke forvente allverden av den heller ;)

Problemet mitt er vel mest det å lage grafikken, prøver for tiden og sette meg litt mer inn i photoshop, men har ikke kommet så langt enda (skal se på det der no-repeat greine)

Hvordan skal det stå?

xxx {

no-repeat;

}

skal det være noe mer?

edit: vet at jeg bare kan teste og prøve meg fram med det der no-repeat greiene, men ikke muligheten til dette før imorgen, så i nysgjerrighet, lurer jeg nå..

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Hehe  :yes:

Takk for komplimenter på innholdet folkens :thumbup:

Uff og huff, hvis det ikke er meningen at noen skal kunne se de utrolig barnslige og dustete tekstene deres under "Fatalt" så er det kanskje en idé å fjerne de litt mer enn de er fjernet nå. Tok meg ca. 5 sekunder å finne tekstene. Det ødela inntrykket av siden totalt, har ALDRI lest noe så tåpelig før! En ting er å være irritert på samfunnet og ting rundt seg, men å la irritasjonen bli gravd ned i en pøl av vulgære ord og uttrykk er bare DUMT.

En annen ting er at dere ikke hadde tatt skade av å følge med i norsktimene på skolen, språket deres er talentløst og fullt av feil. :roll:

... den største og utenkelig styggeste *** av dem alle som sitter og trommer på en ***, *** og *** sang rett foran trynet på meg. Det er utenkelig for noen på denne jord å ha denne grad av stygghet og slå-til-tryne faktor.

Patetisk. Virkelig patetisk.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Hehe  :yes:

Takk for komplimenter på innholdet folkens :thumbup:

Uff og huff, hvis det ikke er meningen at noen skal kunne se de utrolig barnslige og dustete tekstene deres under "Fatalt" så er det kanskje en idé å fjerne de litt mer enn de er fjernet nå. Tok meg ca. 5 sekunder å finne tekstene. Det ødela inntrykket av siden totalt, har ALDRI lest noe så tåpelig før! En ting er å være irritert på samfunnet og ting rundt seg, men å la irritasjonen bli gravd ned i en pøl av vulgære ord og uttrykk er bare DUMT.

... den største og utenkelig styggeste *** av dem alle som sitter og trommer på en ***, *** og *** sang rett foran trynet på meg. Det er utenkelig for noen på denne jord å ha denne grad av stygghet og slå-til-tryne faktor.

Patetisk. Virkelig patetisk.

Jasså lokaltog, lite å bedrive tiden med?

- Virker iallfall slik, men skal ikke henge meg mer oppi det.

Tok meg ca. 5 sekunder å finne tekstene

Ohh, næmmen, så flink du er :roll: . Skjønte du logikken i at mann kunne fylle inn med ?id=fatalt00X. WoW, du er jaggu ekstrem, det er det sikkert INGEN som har funnet ut av før .. Dust :thumbdown:

Videre kan jeg bare si at du, som den idioten du fremstår som her, heller burde slepe den tungsinnede hjernemassen din over i en annen tråd, for med den holdingen du har vist oss her nå, demostrerer du meget godt at du ikke har noe her å gjøre!

En annen ting er at dere ikke hadde tatt skade av å følge med i norsktimene på skolen, språket deres er talentløst og fullt av feil. :roll:

Fytte rakkern, det er det sinnsykt mange som har sagt til oss nå! Hva pokker vet dere om hvor mye vi følger med i timen? Herregud, den der begynner å bli for tynn, jeg trenger da på ingen måte å uttrykke meg med korrekt bokmål på nettstedet mitt?! Om du tar det seriøst eller ikke driter jeg for så vidt utrolig langt i, så det så! Man kan godt være god på skolen og følge med i timen selvom man ikke yttrer seg etter mr. Lokal,*hellig*,tok sine oppfatninger over hva som er seriøst eller ikke, så takk og farvel til deg :cry:

- Stikk.

Lenke til kommentar

Uffameg. Gjør ihvertfall et forsøk på å bli tatt seriøst da.

... for med den holdingen du har vist oss her nå, demostrerer du meget godt at du ikke har noe her å gjøre!

Du ber om tilbakemelding på en webside, og her har du min tilbakemelding. Blir for dumt om de eneste tilbakemeldingene du ønsker er positive. Jeg likte ikke siden på grunn av de tåpelige tekstene, og etter min mening er det bedre å si "greit, jeg respekterer ditt synspunkt" enn reaksjonen din i din forrige post i denne tråden.

Edit:

Jo, for all del! Fortell meg hvorfor det virker slik.

Man kan godt være god på skolen og følge med i timen selvom man ikke yttrer seg etter mr. Lokal,*hellig*,tok sine oppfatninger over hva som er seriøst eller ikke, så takk og farvel til deg

:roll:

Jeg mener det er holdningene til mennesker som deg som ødelegger det norske språket, derfor ser jeg meg nødt til å påpeke det på en negativ måte.

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Uffameg. Gjør ihvertfall et forsøk på å bli tatt seriøst da.

... for med den holdingen du har vist oss her nå, demostrerer du meget godt at du ikke har noe her å gjøre!

Du ber om tilbakemelding på en webside, og her har du min tilbakemelding. Blir for dumt om de eneste tilbakemeldingene du ønsker er positive. Jeg likte ikke siden på grunn av de tåpelige tekstene, og etter min mening er det bedre å si "greit, jeg respekterer ditt synspunkt" enn reaksjonen din i din forrige post i denne tråden.

Vær gjerne kritiske, bare ikke kom å si at "sia suger", "teit innhold", "stygt" osv. Slikt er for barnslig.

Detter var noe jeg sa i min første post, da jeg startet denne tråden. For meg var ditt innlegg av den typen, og jeg reagerer med å si at du skal pelle deg vekk. Så enkelt er det. Hvis du var kompetent til å lese, hadde du funnet ut at jeg for det meste ønsket kritikk på design, og at jeg håpet at det var noe folk kunne holde seg til.

Når du sier at du blir provosert av å lese på fatalt.org, ler jeg heller litt av det, og velger å ende denne diskusjonen her og nå.

- edit: Når jeg tenker meg om, ser det ikke ut til at du ønsker å la dette gå, så jeg ender IKKE diskusjonen her og nå, men provoserer deg litt til.. :whistle:

Hehe.

Ser for meg Lokaltog sittende hjemme foran maskina si, illsindt over noe som ikke engang er rettet mot ham. Det kaller da jeg patetisk...

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Jo, for all del! Fortell meg hvorfor det virker slik.

Hvorfor det virker slik? Jo, det er enkelt og greit fordi du dukker opp på denne posten her, tydeligvis KUN ute etter å krangle og lage hekkan. Du slår ned på meg og mitt på en av de meste negative måtene tenkelige, og oppfører deg som en liten fem åring ;) .

Greit at du vil ytre dine subjektive meninger, men dette er tross alt en post generert i hovedsak for å få tilbakespill på designvalget på fatalt.org. Men ikke for at du skal kunne ligge her å syte og klage mens du tar ut frustrasjonene dine på meg.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg har faktisk kommentert det du ba om i den første posten din. Det var da jeg leste tekstene deres at jeg følte meg nødt til å kommentere de også.

Det her er rett og slett for dumt, du opptrer både useriøst og provoserende i de siste innleggene dine.

Lenke til kommentar
Vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg har faktisk kommentert det du ba om i den første posten din. Det var da jeg leste tekstene deres at jeg følte meg nødt til å kommentere de også.

Det her er rett og slett for dumt, du opptrer både useriøst og provoserende i de siste innleggene dine.

Greit, du føler at jeg provoserer, jeg føler at du provoserer. Da sier vi snakkes. Og du forlater posten, eller slutter å poste her iallfall. Om du ikke har noe passende å si da, for jeg vil bemerke, at det var DU som startet denne krangelen :mad:

edit: Uansett, trekker på trafikalt grunnkurs, så jeg er ikke lenger her for å snakke for meg..

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...