Håvard Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Lurte på en måte og "låse" datan, så bare jeg kan skru den på... med en kode eller noe..... men noe som er litt sikrere en den i bios.... (den er bare å resette bios, så er den fixa....) Noen som har noen tips??? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 tenningslås med nøkkel til av\på knapp koster 150 spen på clas ohlson:D Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 det er jo bare og kortslutte Pwr on, på HK så starter pcen, tennigslås har vel ingenting og si? menne, hvis bare du skal kunne skru den på må du nok ta med deg strømkabel elns.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jaja, hvis du regner med at uvedkomne går SÅ drastisk til verks jeg tenkte mer på venner og småsøsken jeg da:P du tar jo seff bare med deg nøkkelen i lommma Lenke til kommentar
Abits Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bruke et smartkort kanskje, finnest mange kort, Titanium, M2, Funcard, Goldcard osv Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvis du har lås på kabbis døra pluss at du har av/på knapp med lås på, så er du jo sikkeret... Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 er du paranoid så kan du jo skaffe deg en slik en: http://www.abit.com.tw/page/mi/multimedia/..._NAME=SecureIDE eller bare sette BIOS-passord og sette hengelås på kabinettet... Lenke til kommentar
JimE Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Om du er intressert i en sånn SecureIDE sak har jeg en liggende. Send en PM så finner vi ut av ting Eller så kanskje du har bruk for den på TG? Skal dit selv, så kan ta den med dit om du er intressert. fantaCx Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302897&cks=SER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå