dkvam Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 topicen sier vel det meste , er ute etter en 19"LCD som duger til gaming , og litt til (amatør)videoredigering. Ser at denne har både lav responstid og DVI tilkopling. Er det noen som har prøvd denne skjermen , eller finnes det noen bedre alternativer til samme pris??? Takker for evnt. svar!! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Trenger en skjerm med god fargegjengivelse. Lenke til kommentar
Zuquly Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har en FP937s med 12ms responstid. Spiller mye FPS spill online, og merker ingen forsinkelser i bildet. Faregene er helt grei, har ikke gjort så mye med skjerminstillingene. Kan anbefale denne skjermen, prisen er jo ikke så høy så det er vel andvent investering. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg opplevde fargene som mye bedre på 12 ms-versjonen. Forskjellen i etterslep var også minimal. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Det var en tråd her for litt siden som konkluderte med at FP937s faktisk hadde bedre bilde og farger enn FP937s+... Hadde jeg bare funnet den.... Endret 21. mars 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 oki, interessant... Skal bestille iløpet av et par dager , og kjøp av 19"LCD må være noe av den vanskeligste hardwaren jeg har handlet noen gang. Det er en slik jungel av alternativer. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Hva med denne? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6014 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Synes å huske at mange BenQ'er kom med døde pixler.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå