ovea1 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei! Prøver å lage ei hjemmeside i css, skal fjerne tabeller og frames! Her kommer spørsmålet:Hvordan erstattes iframe's med css? Jeg ønsker fremdeles at linkene skal åpnes sammen med headeren,meny og footer. På forhånd takk! Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 det går ikke. men hvis det er scrollen du er ute etter kan du sette overflow:scroll på det elementet som skal ha scroll. hvis du har scroll på et element og ikke vil ha vertikal scroll på selve siden setter du overflow:hidden på body. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det N* mener ikke går, er å åpne en side inni et ramme i hovedsiden din. Derfor er skriptespråket PHP meget bra å kunne. Prøv å sette deg inn i deg, og du vil oppdage en ny verden av muligheter innenfor web! Vi har også et eget PHP-forum hvis du har noen spørsmål underveis. Lenke til kommentar
ovea1 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Det N* mener ikke går, er å åpne en side inni et ramme i hovedsiden din. Derfor er skriptespråket PHP meget bra å kunne. Prøv å sette deg inn i deg, og du vil oppdage en ny verden av muligheter innenfor web! Vi har også et eget PHP-forum hvis du har noen spørsmål underveis. Ok! Får prøve å sette meg inn i php, har kommet så langt at jeg må ha et include script! Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå