Soho Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vurderer å kjøpe en slik i dag http://www.psdata.no/ps.asp?it=108139&mlevel=011001 Og gjerne en seinere, det går greit å kjøre de i dualchannel? Har dessverre ikke penger til en dualchannel-pakke, men regner med det bare er en missvisende tittel på brikkene? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja kjøper du den brikka no og ei brikke seinare kan du køyre dei i dual channel. Men det forutsetter at du har eit hovedkort som støttar dual channel. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 thnx har et slikt kort ja. Var gjerne et dumt spørsmål, men ble usikker når de skrev dual og single channel i "topic" Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Altså dual channel brikker er testet og garantert for å virke i dual channel. Selv om to identiske singel channel brikker samarbeider ganske så fint, som oftest. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja og då hender det at produsenten krever litt ekstra penger osv. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ja, dualchannel brikker er litt dyrere ja. Mener å hørt at de kommer rett etter hverandre på samlebåndet slik at serienummeret bare har ett siffer avvik fra hverandre. Men om det er slik vet eg ikke, tror bare eg har lest den en plass. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Går helt fint å bruke "singlechannelbrikker" i dual, er ihvertfall det jeg gjør. Står dual channel når jeg booter Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Går helt fint å bruke "singlechannelbrikker" i dual, er ihvertfall det jeg gjør. Står dual channel når jeg booter Endå eit bevis på at du kan bruke brikker i dual channel likevel om du ikkje kjøpte dei i ei slik "dual pakke" Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 det er jo de samme brikkene, bare at de er bundlet på en annen måte.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) det er jo de samme brikkene, bare at de er bundlet på en annen måte.. Enkelt og greit så er dei eigentlig det. Endret 26. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå