Gå til innhold

Hva er det teiteste du noen gang har veddet om?

jossimd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veddet engang at eg klarte fint å suge til meg tyrkisk pepper fra en ubrukt tampong som var dyppet i dritten. Vel saken er det at eg brekker meg i bare lukten av tyrkisk pepper men siden eg ble utfordret så sugde eg det i meg. Vant men måtte dessverre gi tapt for kvalmen og spydde litt. :blush:

Lenke til kommentar
Veddet engang at eg klarte fint å suge til meg tyrkisk pepper fra en ubrukt tampong som var dyppet i dritten. Vel saken er det at eg brekker meg i bare lukten av tyrkisk pepper men siden eg ble utfordret så sugde eg det i meg. Vant men måtte dessverre gi tapt for kvalmen og spydde litt. :blush:

Heaheahe :!: Du forteller så mye rått! Kan tenke meg du har opplevd en del kule ting her i livet :)

Lenke til kommentar

Hehe! :!:

Lenke til kommentar

Tsja... Har et veddemål på gang jeg og en kompis. Han er Chelsea-fan, jeg, Liverpool. Vi veddet 500 spenn på vilket lag som havner høyest på Premier League tabellen denne sesongen.... Dette veddemåle snakket jeg på meg etter at Liverpool hadde en forykende oppkjøring til pågående sesong... Men alle som har et lite øye til engelsk fotball vet hvor mange 100 poeng Liverpool ligger bak Chelsea på tabellen for tiden... :(

Jaja.. Kan håpe på et mirakel...

Lenke til kommentar

Er også liverpool fan, veddet for to år siden i begynnelsen av januar da de skulle spille semifinale i ligacupen mot sheffield wed. eller utd. att de ikke kom til å tape. Sa att dersom de ikke vant eller spilte uavgjort sku jeg bade i sjøen dagen etter.

Seff tapte de og jeg måtte bade, i saltvann med en halvmeter med snø på brygga og over alt. Jeg la meg uti dyppet meg litt og klatret opp igjenn, da sto de to jeg hadde vedda med å sparka laussnø på meg. Det var så kaldt på ryggen att det svei.

Må si det var godt å komme hjem i dysjen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...