jossimd Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva er det teiteste du noen gang har veddet om?? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Veddet om hva registreringsnummeret på bilen var. (jeg vant, men fikk ikke penger) Veddet om jeg klarte å hikke en gang til. (jeg vant, men fikk ikke penger) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når Bursdagen min var! :!: :!: Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Vedda 50øre på om jeg fikk bedre karakter på en prøve en bestevennen min. Jeg vant jeg fikk 6, han fikk 4. Jeg fikk tilogmed de 50 ørene Endret 21. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg overvar et veddemål mellom ei venninne og kjæresten hennes, hvor de veddet om hva registreringsnummeret til bilen hennes er. Han vant. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Veddet engang at eg klarte fint å suge til meg tyrkisk pepper fra en ubrukt tampong som var dyppet i dritten. Vel saken er det at eg brekker meg i bare lukten av tyrkisk pepper men siden eg ble utfordret så sugde eg det i meg. Vant men måtte dessverre gi tapt for kvalmen og spydde litt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Veddet engang at eg klarte fint å suge til meg tyrkisk pepper fra en ubrukt tampong som var dyppet i dritten. Vel saken er det at eg brekker meg i bare lukten av tyrkisk pepper men siden eg ble utfordret så sugde eg det i meg. Vant men måtte dessverre gi tapt for kvalmen og spydde litt. Heaheahe :!: Du forteller så mye rått! Kan tenke meg du har opplevd en del kule ting her i livet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Veddet engang at eg klarte fint å suge til meg tyrkisk pepper fra en ubrukt tampong som var dyppet i dritten. Vel saken er det at eg brekker meg i bare lukten av tyrkisk pepper men siden eg ble utfordret så sugde eg det i meg. Vant men måtte dessverre gi tapt for kvalmen og spydde litt. Hehe! :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når Bursdagen min var! Håper du vant :!: :!: Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Vedda ein gang over kor lenge eg greidde å drite. Når eg tenker over det, så var det svært teit Endret 21. mars 2005 av Denethor Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Når Bursdagen min var! Håper du vant :!: :!: Ja, det gjorde jeg! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vedda med en kompis at viss jeg ikke kunne dokumentere at han en gang hadde farga håret sitt grønt, gult og blått så skulle han få min fineste gitar. Fant ikke bildet, men ikke tale om at han skulle få gitaren! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) hva jeg heter!! : kom ein litt dum kis som mener han hadde skjett meg før og sa at jeg MÅTTE hete bjørn eller noe sånt!! men jeg heter jo ikke bjørn !! smart kis! ( not) Endret 21. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 hva jeg heter!! : kom ein litt dum kis som mener han hadde skjett meg før og sa at jeg MÅTTE hete bjørn eller noe sånt!! men jeg heter jo ikke bjørn !!smart kis! ( not) Du lignet vel litt på en bjørn da. Hehe. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Du lignet vel litt på en bjørn da. Hehe. ikke vet jeg!! Endret 21. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tsja... Har et veddemål på gang jeg og en kompis. Han er Chelsea-fan, jeg, Liverpool. Vi veddet 500 spenn på vilket lag som havner høyest på Premier League tabellen denne sesongen.... Dette veddemåle snakket jeg på meg etter at Liverpool hadde en forykende oppkjøring til pågående sesong... Men alle som har et lite øye til engelsk fotball vet hvor mange 100 poeng Liverpool ligger bak Chelsea på tabellen for tiden... Jaja.. Kan håpe på et mirakel... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er også liverpool fan, veddet for to år siden i begynnelsen av januar da de skulle spille semifinale i ligacupen mot sheffield wed. eller utd. att de ikke kom til å tape. Sa att dersom de ikke vant eller spilte uavgjort sku jeg bade i sjøen dagen etter. Seff tapte de og jeg måtte bade, i saltvann med en halvmeter med snø på brygga og over alt. Jeg la meg uti dyppet meg litt og klatret opp igjenn, da sto de to jeg hadde vedda med å sparka laussnø på meg. Det var så kaldt på ryggen att det svei. Må si det var godt å komme hjem i dysjen etterpå. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Å.. herregud.. ikke minn meg på det en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå