t542978 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Noen som har erfaringer med disse kortene? Skal bestille meg nytt tv-kort. Blir å kaste mitt gamle Pinnacle.... Noen som vet om man kan bruke tv-utgangen på Hauppauge WinTV PVR350 til å se divx eller DVD? kom med anbefalinger.... Lenke til kommentar
albe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Noen som vet om man kan bruke tv-utgangen på Hauppauge WinTV PVR350 til å se divx eller DVD? Nope... Sorry, men PVR350 klarer bare mpeg2 på tv-utgangen. For andre ting må du nok bruke tv-utgangen på grafikk-kortet istedet. Når det er sagt så er det et glimrende kort. Suverent med den tv-utgangen. Både på opptak og avspilling, eller begge ting samtidig, så holder CPU seg på mindre enn 2-3 prosent. Og bildet vises fjellstøtt og med god kvalitet på TV'en uansett hva man bruker grafikk-kortet til. (Lyden går også ut fra tv-kortet, så lydkortet kan jobbe med spill eller hva som helst samtidig med at TV'en kun får TV-lyd). Flott hvis man jobber på PC'en samtidig med at noen bruker video-funksjon. Jeg vurderte også mellom de to kortene du nevner når jeg kjøpte. Jeg vurderte det slik at man ikke kunne bruke andre videoprogrammer enn det som følger med NVTV. Mens driverne til pvr350 funker med mange programmer. Og PVR350 stilte sterkt for meg med tv-utgangen og suveren kvalitet. Jeg havnet på PVR350, med SageTV og bruker aktivt TV-utgangen. Kjempefornøyd, og jeg vil anbefale den komboen til alle andre! Bare pass på at kjøleribba på PVR350 får godt med kjøling. Jeg hadde endel krasj pga overoppheting av denne. Ble borte bår jeg plasserte inn en liten vifte på lav hastighet som blåser på den. Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Takk for bra svar Har god tro på Hauppauge WinTV PVR350. * En anen ting som jeg synes er viktig, er fjærnkontrollen. Denne bør fungere i windows -siden jeg bruker pcen som HTPC på TV'en. * Samtidig må kortet jeg velge fungere i Mediaportal (http://mediaportal.sourceforge.net/) -samt at fjærnkontrollen må fungere i same program. Noen som har prøvd nevnte kort i Mediaportal? Vet at Hauppauge WinTV PVR350 skal fungere bra. Noen som vet om Point Of View NVTV fungerer? Gjør det ikke det, blir valget enkelt... Endret 20. mars 2005 av andrees Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå