Gå til innhold

Swat 4 "Gold", med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja veit, leste det tidligare idag. Har prøvd demoen og den var fin. Dette spillet ser fint ut det. Graffiken er fin, bygger på "unrealteknologien" (elns) er det vel. Lyden er god. Dette spillet blir ein god forbedring frå forgjengarane.

Endret av zefler
Lenke til kommentar

Ag gurgle!!! :dribble:

Har allerede forhåndsbestilt det, og jeg hadde jo fått det dagen da det kom ut like vel, men dette var gode nyheter!

Da vet vi i allefall at det ikke blir utsatt!

Takk for infoen! :thumbup:

EDIT: Og endelig har de klart å fyrt opp en full nettside! :w00t::love:

Hmm, synes det var litt få våpen man kan ta i bruk... :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Gleder meg :dribble:

tror Året 2005 blir et bedre spillår enn hva 2004 ble... husk at "gigant" spille tSTALKER kommer i sommer/høsten å.. det blir noe det..

ontopic: noens om vet som ca hvor mange brett det er på s4? kjipt hvis det blir enda et slikt "Gå_igjennom_på_5_timer_spill"

Lenke til kommentar
Gleder meg :dribble:

tror Året 2005 blir et bedre spillår enn hva 2004 ble... husk at "gigant" spille tSTALKER kommer i sommer/høsten å.. det blir noe det..

ontopic: noens om vet som ca hvor mange brett det er på s4? kjipt hvis det blir enda et slikt "Gå_igjennom_på_5_timer_spill"

Nja det er ikke ett gigantisk spill da eller hvis du syns å skyte zombier om og om igjen så er det vel bra :) Er jo egentlig Half Life 2 bare med en helt annen historie.

(Betatester)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...