Gå til innhold

forsterker til headset

Anbefalte innlegg

jeg har ett koss SB/45 headset som jeg plugger inn i fronten på mitt soltek barebone.

syns det er for lite volum i dem... skulle gjerne hatt en måte å forsterket lyden en liten bit.. hører litt dårlig i utgangspunktet.

noen som har ett forslag?? helst ikke altfor mange tusen...

bruker det interne lydkortet i soltek kabinettet mitt. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sett til at både Volume control OG wave, under "volume control", er skrudd opp til det høyeste? Ofte har jeg glemt å sjekke den selv.

En annen mulighet er jo å kjøpe et bedre lydkort med god bundle, men dette får noen andre enn meg svare på.

(du har ikke en forsterker i nærheten da? Da kan du koble pc til forsterker, også hodetelefoner på forsterkeren, da _burde_ du få det høyt nok)

Christoffer

Lenke til kommentar

Xazper, dette er visst vanlig på Europa-versjoner, husker jeg så en "fix" for det et sted. En mulighet er jo å øke volumet på sangene, det gjør du jo lett i iTunes.. Husker forøvrig at jeg så en lommeforsterker som gikk på batteri, til slike ting, men det er lenge siden..

edit:

Xazper, hvis du bruker PC, kan du jo teste denne!

http://www.espen.se/index.php?category=1

Endret av Lorang-Dahl
Lenke til kommentar
Xazper, dette er visst vanlig på Europa-versjoner, husker jeg så en "fix" for det et sted. En mulighet er jo å øke volumet på sangene, det gjør du jo lett i iTunes.. Husker forøvrig at jeg så en lommeforsterker som gikk på batteri, til slike ting, men det er lenge siden..

edit:

Xazper, hvis du bruker PC, kan du jo teste denne!

http://www.espen.se/index.php?category=1

Takk!

Brukte volume booster, og nå er det MYE mektigere lyd i min iPod. Takk igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...