absinth44 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg har ett koss SB/45 headset som jeg plugger inn i fronten på mitt soltek barebone. syns det er for lite volum i dem... skulle gjerne hatt en måte å forsterket lyden en liten bit.. hører litt dårlig i utgangspunktet. noen som har ett forslag?? helst ikke altfor mange tusen... bruker det interne lydkortet i soltek kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har du sett til at både Volume control OG wave, under "volume control", er skrudd opp til det høyeste? Ofte har jeg glemt å sjekke den selv. En annen mulighet er jo å kjøpe et bedre lydkort med god bundle, men dette får noen andre enn meg svare på. (du har ikke en forsterker i nærheten da? Da kan du koble pc til forsterker, også hodetelefoner på forsterkeren, da _burde_ du få det høyt nok) Christoffer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Litt off topic: Har samme problemet på iPoden min Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Xazper, dette er visst vanlig på Europa-versjoner, husker jeg så en "fix" for det et sted. En mulighet er jo å øke volumet på sangene, det gjør du jo lett i iTunes.. Husker forøvrig at jeg så en lommeforsterker som gikk på batteri, til slike ting, men det er lenge siden.. edit: Xazper, hvis du bruker PC, kan du jo teste denne! http://www.espen.se/index.php?category=1 Endret 20. mars 2005 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
absinth44 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 alt er skrudd på fullt.... mangler det lille ekstra... så lurer litt på hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) F.eks kan du koble til hodetelfonene til et sett som dette, skulle vel være noe av den rimligste hodetelfonforsterkeren du får. Endret 21. mars 2005 av Osse Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Xazper, dette er visst vanlig på Europa-versjoner, husker jeg så en "fix" for det et sted. En mulighet er jo å øke volumet på sangene, det gjør du jo lett i iTunes.. Husker forøvrig at jeg så en lommeforsterker som gikk på batteri, til slike ting, men det er lenge siden.. edit: Xazper, hvis du bruker PC, kan du jo teste denne! http://www.espen.se/index.php?category=1 Takk! Brukte volume booster, og nå er det MYE mektigere lyd i min iPod. Takk igjen. Lenke til kommentar
absinth44 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 takker for forslagene:-) er det noen billige 5.1 sett som har samme mulighet??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå