amorine Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kan noen hjelpe? Kjøpte ny mobil i august, med Telenor Privat+, 12 mnd. Er ikke fornøyd med telefonen jeg da kjøpte, og venter nå med spenning på 6230i... Er det noen som vet om det er mulig å si opp abonnementet hos Telenor 5 mnd før tiden, og hva det ev. koster? Kan jeg ev. kjøpe ny og videreføre abo. nå? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kan noen hjelpe?Kjøpte ny mobil i august, med Telenor Privat+, 12 mnd. Er ikke fornøyd med telefonen jeg da kjøpte, og venter nå med spenning på 6230i... Er det noen som vet om det er mulig å si opp abonnementet hos Telenor 5 mnd før tiden, og hva det ev. koster? Kan jeg ev. kjøpe ny og videreføre abo. nå? Hva med å ringe og spørre dem? Lenke til kommentar
huldra74 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei. Du kan si opp Bindingen når Du vil. Du får en avgift fra Telenor som starter på 1400,- og går ned 100,- kr pr.mnd i bindingstiden. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 gjelder dette for netcom også?? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 gjelder dette for netcom også?? Har du bundet abonnementet ditt hos Netcom etter august betaler du bare ut de resterende måneders abonnementsavgift. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 gjelder dette for netcom også?? Har du bundet abonnementet ditt hos Netcom etter august betaler du bare ut de resterende måneders abonnementsavgift. bindte den denne måneden her jeg... må jeg vente til august da? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Sjekka nettopp med en forhandler, og det er som Huldra74 sa(takk for svar!). Det vil si at jeg må punge ut kr. 700,- for å si opp nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå