aNti hero Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei, jeg ser meg om etter ny pc. Den skal være stille ved normal bruk, det vil for meg si, sitte og skrive/surfe. Det er greit om den er liten. Barebone går helt greit, så lenge den ikke bråker så mye ved normal bruk. CPU behøver ikke være av de beste, har en amd tbird 1,4 i dag som nesten gjør alt som trengs. Skjermkortet må også være stille. helst uten vifte/veldig snill vifte. 512 MB ram holder. CD brenner har jeg. AMD/Intel, samme for meg så lenge det fungerer. Boxen bør være sånn ogen lunde grei å se på da så klart Noen som kan anbefale noe? Har selv sett litt på testene, men det er litt vanskelig å bestemme seg.. virker som kriteriene er fra topp til bunn.. asso dem tester ut fra at alt er best. Det som skuffer er dårlig. Ytelse ekke så viktig. Vil heller ha den litt billig, men stille. Lenke til kommentar
godal Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16131 søk litt rundt, sjekk bl.a. på silentpcreview.com. det er denne du vil ha Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hmm, den ser litt skrallt ut på 3d ytelsen.. hmm jeg tenkte nemmlig å kjøpe en 17" flatskjem. 1280x1024.. da tror jeg den der blir litt dårlig hvis jeg skal spille litt? Quake3, noe strategi spill.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Se her: Kabinett og hovedkort: Shuttle SN95G5 Barebone S939 Sort nForce3 Ultra,AGP,S-ATA,GbLAN,240W Prosessor: AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte Minne: Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 Skjermkort: Sapphire Radeon 9600PRO Advantage 128MB AGP, ATI9600PRO, DVI-I, TV-Out, Full-Ret Dette er en kraftig og ganske stille pc. Du kan bytte ut minnet om du vil. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Ja, den ser fin ut. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå