andesam Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det er noe sånn jeg også tenker. hvis man drikker_masse_vann så må vel kroppen bare gi etter liksom og åpne slusene... forventer ikke at det skal strømme sånn veldig, går kanskje litt i rykk og napp. men tror nok det kan gå betydelig fortere enn til vanlig... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tror enkelte her bør sette seg litt inn i hvordan den menneskelige kroppen virker. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 kan man ikke dø av å drikke for mye vann og da? men for all del bare test herr trådstarter. hehe, aktuelt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nei, det går ikke an. Det Myubi poengterte lenger opp i tråden stemmer, så jeg ser ikke hvorfor dere bare ignorerer det og fortsetter med dagdrømminga. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 men det må gå ann å drikke så mye vann at man hvertfall pisser noe helt sinnsykt Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 hehe, moro å stå og pisse i en halv time Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Du dør av CO2-forgiftning, fordi du ikke får pustet ut CO2-et som befinner seg i kroppen etter forrige innhalering. Halsen kan ikke håndtere både pusting og drikking samtidig, så du blir ganske enkelt kvalt. Du har sikkert opplevd å drikke samtidig som du av en eller annen grunn forsøker å puste. Da får du væsken "i vrangstrupen", altså i luftrøret. Det fører til at du brekker deg og får opp igjen væsken. Hvis kroppen ikke hadde reagert slik ville væsken fortsatt ned i lungene, og du ville druknet. Jeg klarer uten problemer å drikke og puste samtidig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg klarer uten problemer å drikke og puste samtidig. Da må du ha en kraftig mutasjon... Du kan ikke helle cola ned i stupen sammtidig som du puster inn? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg klarer uten problemer å drikke og puste samtidig. Da må du ha en kraftig mutasjon... Du kan ikke helle cola ned i stupen sammtidig som du puster inn? Jo. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 kan du filme det så vi kan se? Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Går det an å fise kontinuerlig,uten å slippe ut luft? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 kan du filme det så vi kan se? Jeg har ikke kamera... Jeg trudde dette var noe alle kunne. Jeg har sett flere som har tatt seg et magadrag med luft når pilsen tar litt for lang tid. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 alle kan jo stoppe opp og svelge for å puste inn et sekund, det vi mener er at du ikke kan puste inn samtidig som du svelger. da får du øl'a rett i lungene. bare prøv å pust innover også prøver du svelge samtidig, da vil du merke at pusten stopper opp i det lille øyeblikket du svelger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, det stemmer det du sier phax. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Man vil dø av vannforgiftning til slutt... EDIT: Men man kan puste med nesa imens man drikker. Endret 10. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 kan du filme det så vi kan se? Jeg har ikke kamera... Jeg trudde dette var noe alle kunne. Jeg har sett flere som har tatt seg et magadrag med luft når pilsen tar litt for lang tid. Spedbarn kan puste samtidig som de spiser/drikker, det er nødvendig ved amming. Luftrøret går da til nesen og spiserøret til munnen, og det er låst slik. Etter som en blir eldre, skjer det en endring, og den gjør at vi kan puste både gjennom nese og munn, men prisen vi betaler er at vi da ikke lengre er istand til å puste og drikke samtidig. Dette er hva jeg husker ble forklart engang, godt mulig det er noen haker jeg ikke har tatt med. Så hvis du kan drikke og puste samtidig, lurer jeg på hvordan du kan greie det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Overdose av vann -> saltkonsentrasjonen i blodet minsker og hjernen sveller -> hodepine og i ekstreme tilfeller død (ekstremt er da 20L på noen timer). Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Sånne infødte australiere *huskerikkehvadeheter*, de spiller på denna didgery-doo-en sin i laaaaaang tid uten å puste gjennom munnen. De lærer seg å puste dritbra gjennom nesa mens de spiller, skulle gjerne gjort det på saxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå