SGE7000 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Lurer på om det er mulig å drikke f.eks vann kontinuerlig hvis du urinerer konstant samtidig som du drikker..... Er jo bare dritgenialt Få Guiness verdensrekord i lengste sammenhengede urinering og drikking Hmmm... Føler at den tråden her ble en anelse barnslig Endret 20. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det hørtes interessant ut. Tror mamma å de reiser ut i mårra. Kan jo ta en test da Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nå har jo jeg problemer med å drikke mer enn en halvliter sammenhengende uten å stoppe for å ta en diger svølj innimellom................... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Her er det noen som har hatt smale øyer,i lengre perioder på skolebenken,skjønner jeg. Nei!Det går ikke an å drikke kontinuerlig. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Her er det noen som har hatt smale øyer,i lengre perioder på skolebenken,skjønner jeg. Nei!Det går ikke an å drikke kontinuerlig. hehe, hvorfor det? la oss si at man drikker veldig sakte, da?? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Du dør av CO2-forgiftning, fordi du ikke får pustet ut CO2-et som befinner seg i kroppen etter forrige innhalering. Halsen kan ikke håndtere både pusting og drikking samtidig, så du blir ganske enkelt kvalt. Du har sikkert opplevd å drikke samtidig som du av en eller annen grunn forsøker å puste. Da får du væsken "i vrangstrupen", altså i luftrøret. Det fører til at du brekker deg og får opp igjen væsken. Hvis kroppen ikke hadde reagert slik ville væsken fortsatt ned i lungene, og du ville druknet. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Si at du starter med tom blære og helt tom magesekk. Det tar x antall timer før væsken du drikker er blitt urin og ligger i blære klar til urinering. Det sier seg selv at du ikke har plass til så mange liter vann. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det går bare ikke. Før eller siden slutter man å pisse uansett hvor mye du har drikki. Kroppen tar det lissom i intervaller.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Det går jo så klart bare man drikker veldig lite om gangen . Hvis du jevnt får i deg, la oss si en halv liter drikke i timen. Det blir fortsatt 12 liter i døgnet da. Noen som vet grensen for hvor mye drikke man kan få i seg i løpet av et døgn med kontinuerlig drikking? Mulig at noen her vil teste det ut Men når jeg tenker over det igjen, så vil jo dette variere med hvor mye man svetter og slikt. Og dette forutsetter at man får i seg næring på et annet vis enn gjennom munnen... EDIT: Leif Endret 26. mars 2005 av sablabra Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Det går jo så klart bare man drikker veldig lite om gangen . Hvis du jevnt får i deg, la oss si en halv liter drikke i timen. var noe i den duren jeg tenkte på.... noen som gidder å teste??? Endret 26. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) U for Umulig Bevis det! Endret 26. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 U for Umulig Bevis det! Fordi nyrene ikke vil kunne klare å utskille nok urin til å lage en konstant stråle overlengre tid. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 du klarer ikke å pisse sakte not til at tilfrøselen av urin til urinblære klarer å holdes konstant. når du pisser tømmer du urinblære og då må vente litt får du får til å pisse igjen..... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 U for Umulig Bevis det! Fordi nyrene ikke vil kunne klare å utskille nok urin til å lage en konstant stråle overlengre tid. jo, men det viktigste med det her er at du dikker tilnærmet kontinuerlig... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 jeg har faktisk tenkt på akkurat det samme . det er heller ikke utenkelig at jeg kommer til å prøve det en gang.. Men har hørt at man kan drukne hvis man drikker for mye vann, men man merker vel det en stund før.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kan man ikke dø av å drikke for mye vann og da? men for all del bare test herr trådstarter. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 noe sier meg at det vil være høyest ubehagelig... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dø og dø. Noen forskere mener at hvis en drikker altfor mye vann så vil det føre til mindre "salt" i blodet som igjen ka føre til at en stryker med. Dette må taes med en klype salt Lenke til kommentar
olaman Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ok, soldater i irak drikker opptil 20 liter pr. dag, så det kommer definitivt an på hvor mye du svetter. Sett at du løper gjennom ørkenen med en sekk bak på ryggen med slange som du drikker av. Kroppen vil svette og urinere uten at du går i "pluss", heller risikerer du å gå i minus om du ikke drikker nok. (that's my theory) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå