vegge Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har akkurat installert bildegalleriet gallery på min webside. Jeg ønsker derimot å integrere det i det øvrige designet på siden. Dvs. jeg ønsker ikke at ting skal flyte over hele skjermen, men heller rundt 700 piksler midtstilt på skjermen. Og så ønsker jeg å slenge på min egen header på toppen. Omtrent som "skissen" på bildet..; Jeg har gjort dette med et phpBB-forum, men vet ikke helt hvilke filer jeg må endre i gallery for å få til noe lignende. Håper på svar, eventuelt linker til andre som har integrert sine galleryinstallasjoner.. Endret 20. mars 2005 av vegge Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Takk for svar men jeg fant løsningen på menaltos websider. De hadde jo en helt egen tutorial for slikt.. Tips & Tricks for customizing Gallery Endret 21. mars 2005 av vegge Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 man kunne vel strengtatt laget et script som repleaca alle linkene med linker som gikk via et includescript men det er ve litt tungvindt :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå