_Adler_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg er da sikker på at jeg postet i denne tråden tidligere... ? Har admins makt til å slette poster uten videre? Burde man ikke da få et PM som sier at posten er sletta, så man slipper å lete etter noe som ikke eksisterer..? Hei!Var det noe du skrev som kan ha ført til at en administrator/moderator ha slettet den? Altså at det du skrev var upassende på noen måte? Jeg tor nok de fleste som ser topicen tror at den handler om Idol-Tone :!: Det trodde jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 trodde det var mammaen til en jeg kjenner jeg Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg er da sikker på at jeg postet i denne tråden tidligere... ? Har admins makt til å slette poster uten videre? Burde man ikke da få et PM som sier at posten er sletta, så man slipper å lete etter noe som ikke eksisterer..? Hei!Var det noe du skrev som kan ha ført til at en administrator/moderator ha slettet den? Altså at det du skrev var upassende på noen måte? Jeg tor nok de fleste som ser topicen tror at den handler om Idol-Tone :!: Det trodde jeg Alt skrev det samme som i forrige post av meg + jeg spurte litt sarkastisk om hu var 16.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Dette likte jeg veldig godt! Gjør øynene og armbåndet litt mildere kanskje? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gjør øynene og armbåndet litt mildere kanskje? Nei du, det ville ikke jeg gjort , bildet blir kjedelig hvis man gjør øynene "mildere". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gjør øynene og armbåndet litt mildere kanskje? Nei du, det ville ikke jeg gjort , bildet blir kjedelig hvis man gjør øynene "mildere". Er bare snakk om bittelitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå