Gå til innhold

Et bilde av Tone


F828

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wow! her får jeg frysninger nedover ryggen! Liker hvordan toppen glir inn i bakgrunnen og hvordan ansiktet er opplyst uten å være blitzeid.

Øynene blei jo bare helt nydelige, så klare og knall blå! Godt gjordt!

Eneste jeg kan "trekke" bildet for er armbåndet. For meg virker det litt skrikende i ett ellers "trist/dystert" bildet!

Lenke til kommentar

Et flott portrett som du må ha jobba mye med. Øynene hypnotiserer!

Den mørke bakgrunnen framhever ansiktet og ikke minst øynene. Jenta må også få masse skryt. Hun poserer ypperlig. Her har du en potensiell samarbeidspartner i framtida. Ser gjerne flere slike portretter. Inspirererende. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

:omg: Det er et bra portrett! Øynene er fine (!) og du bør ikke forandre mer på dem :nei: . Tenk hvor mye finere dette prtretet hadde blitt om "dilldallet" rundt håndleddet hadde vært fjernet. Fint med de 2 "hårlokkene" på hver sin side av hodet og ned :)

Veldig bra portrett. Hvor mye har du gjort i Photoshop? Har du evn. en original slik at vi kan sammenligne?

 

:w00t:

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke så mye mer å tilføye egentlig, som nevnt er de øynene magiske, det meste av oppmerksom blir trukket dit.

 

Armbåndet trekker litt ned, men minimalt. Flott modell, din datter/søster/søskenbarn/osv?

 

Bildet er bra som ett portretteksperiment men jeg tror ikke jeg ville ha hatt på veggen. Jeg er kanskje for konservativ på den fronten :p

 

Og for å komme med litt negativt kritikk:

Har ikke si så veldig mye om utførelsen av bildet men har dessverre sett veldig mange slike bilder og dette skiller seg ikke spesielt ut i mengden. Bildet er bra men jeg savner den prikken over i'en som jeg leter etter i bilder ;) Uten at jeg spesifikk kan si hva det er. Man finner det ut idet man ser det.

Lenke til kommentar

Takker for komentarer.

Som jeg skriver i posten, er ikke dette ment som et "portrett", men som en illustrasjon. Da føler jeg at jeg kan ha mer frihet mht manipulering. For å få noe mer enn "kun bildet", så tenkte jeg faktisk trådene på armen var et bra innslag. Fordi dette er et bilde av en ung frøken - unge frøkner bruker gjerne slike bånd.... Men jeg ser de fleste synes dette er forstyrrende....

Legger ved originalfila her - som er urørt i PS-CS

 

(og dette er min datter)

 

F828

post-209-1111396532_thumb.jpg

Lenke til kommentar
det var noe annet ja. jeg som trudde øynene var ekte :p

Kanskje du da skulle vurdere en annen avatar. :!:

( er i særdeles godt humør i dag, beklager)

 

Liker slike bilder, bra. ”creature of the night”

Enig når det gjelder armbåndet, det er øynene som skal tiltrekker seg all oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Hei _Adler_

 

Takk for komentarer. Det er oppstilt om det er hva du kaller det. jeg spør henne om hun har lyst til å være litt modell, og så hender det hun sier ja. Så tar vi en tur og jeg knipser og hun poserer. Veeeeeldig morro.

 

F828

post-209-1111416481_thumb.gif

Lenke til kommentar

Som regel er jeg så konservativ at jeg ikke liker bilder som er fiklet med, men dette må jeg si ble veldig bra. Spennende bilde som lett kunne ha blitt kjedelig. (og da tenker jeg ikke på motivet)

 

Jeg er førøvrig ikke enig i at bildet ødelegges av håndleddsnipset. Tvert i mot.

Dette bildet er ikke ment å selge en bukse eller en genser, men en personlighet.

Litt overdrevet fargebruk på øyene trekker litt ned etter min smak.

Lenke til kommentar

[offtopic]

Jeg er da sikker på at jeg postet i denne tråden tidligere... ? :dontgetit:

 

Har admins makt til å slette poster uten videre?

 

Burde man ikke da få et PM som sier at posten er sletta, så man slipper å lete etter noe som ikke eksisterer..?

[/offtopic]

 

[Ontopic]

 

Angel eyes devils mind, anyone? :)

 

Meget bra bilde.

 

[/ontopic]

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...