jingt Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Markerte strekene litt bedre Lenke til kommentar
lubb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor lang tid bruker du på bildene? for å være helt ærlig så er det ikke de vakreste bildene jeg har sett, men øving gjør mester. Jeg ikke så stor fan av manga heller da. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jaja, takk for svar ihvertfall. Har brukt litt tid på dem. Vanskelig å tegne med datamusa, mye enklere med penn og papir. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Og paint er vel ikke det beste tegneprogrammet heller da. Men du er flinkere enn meg! Synes faktisk at det er ganske bra til å være laget i paint Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Og paint er vel ikke det beste tegneprogrammet heller da. Men du er flinkere enn meg! Synes faktisk at det er ganske bra til å være laget i paint Takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå