jingt Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hva syns dere? Kritikk takk. Endret 3. april 2005 av illvit Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Noe ujevn afrosveis, mye tøffere med skikkelig 'mikrofon'. Litt grellere fargevalg på klærne hadde vært en fordel Ellers bra Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Schmakk!! Her er en lignende tråd! Go nuts, man! Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kjempebra lever det til høstutstillingen! du kan tjene millioner! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei! Enig med Ingebrigt Men jeg syns den var ganske fin, ser ganske "håndtegnet" ut. "Håndtegnet" er et komplimang og ike negativt ment Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Takker. Den blir ikke så jevn når jeg bruker paint. Noen forslag til andre tegneprogrammer? Forslag til andre ting jeg kan tegne? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Noen forslag til andre tegneprogrammer? Photoshop Forslag til andre ting jeg kan tegne? En fisk kanskje... Det er bare å tegne noe, vet ikke hvor avanserte ting du vil prøve deg på En fisk kan jo tegnes avansert og enkelt. Endret 20. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Synes at photoshop er et mer bilderedigeringsprogram enn et tegneprogram. Er det enklere med et tegnebrett? Kan ikke forestille meg å tegne på et brett samtidig som jeg ser på en skjerm. Høres vanskelig ut. En ny tegning: Uff, den ble dårlig. Endret 20. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Noen forslag til andre tegneprogrammer? http://www.corel.co.uk/painterix/home/index.html Kikket litt på dette programmet i sin tid(leenge siden) og ble svært imponert over de realistiske tegne/male muligetene. Programmet har sikkert blitt mye mer imponerende nå. Finnes visst en gratis testversjon også som kan være verdt å prøve. Er noen vanvittige bra bilder i "art galleriet" som folk har laget med programmet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Synes at photoshop er et mer bilderedigeringsprogram enn et tegneprogram. Er det enklere med et tegnebrett? Kan ikke forestille meg å tegne på et brett samtidig som jeg ser på en skjerm. Høres vanskelig ut. Photoshop er et av de beste tegneprogrammene du finner, kanskje etter Painter med sin fargeblandingspallett. Ang. tegnebrett, så vil du bli overrasket over hvor lett det faktisk er å venne seg til å se på skjermen og tegne på brettet. Koster ikke all verdens for et bra et heller Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hei! Jeg trodde aldri at du kom til å følge tipset mitt, om å tegne en fisk Veldig fint bilde Har enda et tips, en utfordring, kunne du tegne en ørn? Fugler er botimot favoritthobbyen min så det ville vært morsomt om du kunne tegne favorittfuglen min, Havørn.... :!: Avataren min er en ung havørn. Jeg tok bildet en dag i februar. Linker til havørn-bilder: 1 2 3 Det er bare et tips, det er sikkert vanskelig å tegne noe slikt i Paint. Endret 20. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du har jo skills jo! Hvorfor kan ikke eg tegne sånn? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gimp kan du bruke. http://gimp.org Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Takk alle sammen. Her er et bilde av en ørn: Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 En liten forandring. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) http://artpad.art.com/?ie4f2qr0sdc Første tegning i den stilen Endret 29. mars 2005 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Inspirasjon fra Dbz, pokemon og star wars. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Med en vakker skog Endret 3. april 2005 av illvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå