Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Tilbringe mye tid sammen med kjæresten min. Gleder meg utrolig mye allerede Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fest, Onkln min, Danmark (Danskebåten), Hjemme, Senga! Kanskje en liten tur til fattern^^ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg skal på skiheis-fjellet, så skal jeg gjøre random shitt, så skal jeg på skiheis-fjellet, så skal jeg gjøre random shitt, så skal jeg på skiheis-fjellet, så kanskje på noe hyttegreier... ja Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Må vel treine litt i påsken, og.. Blir vel en blanding av litt mer intensive sykkelturer og rolige skiturer på fjellet.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fredag- Fixe russebil Lørdag- fest, vaske hus Søndag- Fixe russebil mandag- jobb Tirsdag- jobb Onsdag- Chill? eller russebil Torsdag- Chill og på byen Og det er mine planer så langt. Stor sansynelighet for at det meste forandrer seg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Slappe av med kjær... nei, stemmer det. Skal vel gjøre det jeg alltid gjør. Surfe hw, se film og serier, og gå tur med bikkja. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg skal til sverige og spille basket.. Kommer til å gå til helvete Endret 7. april 2006 av master air Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva skal du i påsken?`eller hvor skal du?For min del skal jeg til Røros med familien, og der skal vi gå på ski Men vi skal og over til sverige å kjøpe saker og ting og STÅ på ski i bakkene der. Det blir gøy 3873350[/snapback] Hvem, hva, hvor? Hva skal du her? Stakkars... Jeg skal jobbe litt og så skal jeg være på høtta. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 TG (og lese engelsk bok...) 3877023[/snapback] TG (og gjøre engelsk-stil...) Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Fikk vite at jeg skal til Sverige i påske. Skal kjøp meg masse snus! Skal prøve å få tak i "kaktus - snus" Sweeden - motherland of snus! hihi Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kveldstid: fest dagstid: nerding Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva skal du i påsken?`eller hvor skal du?For min del skal jeg til Røros med familien, og der skal vi gå på ski Men vi skal og over til sverige å kjøpe saker og ting og STÅ på ski i bakkene der. Det blir gøy 3873350[/snapback] Arrg.. jeg hadde tenkt å starte en sånn tråd.. men men.. Jeg skal jaffal jobbe litt, sitte her litt, reise i trekket litt... og litt på hytta.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Skal på exoticlan i ålesund. Før det blir skal jeg på dagsturer til fjellet. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hva skal du i påsken?`eller hvor skal du?For min del skal jeg til Røros med familien, og der skal vi gå på ski Men vi skal og over til sverige å kjøpe saker og ting og STÅ på ski i bakkene der. Det blir gøy 3873350[/snapback] Arrg.. jeg hadde tenkt å starte en sånn tråd.. men men.. Jeg skal jaffal jobbe litt, sitte her litt, reise i trekket litt... og litt på hytta.. 5889211[/snapback] Se på dato'en hvor tid denne tråden ble opprettet. Nemlig i Fjord (altså 2005), jeg satt den i lyset igjen får noen dager siden, så dette er egentlig en gammel tråd. Endret 8. april 2006 av Ljå Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Skal til Norefjell og være der et par dager. Så blir det vel mest båt puss, chilling og sykle hvis været tillater det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har perm i påsken så jeg skal slappe av. Akkurat nå sitter jeg med kamerater og pilser og spiller poker. Er vel stort sett det påsken kommer til å bestå av. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg skal til Romsdalen, verdens fineste sted på besøk til bestemor, tante & onkel og søskenbarn. Skal sikkert gå mye på ski med familien og se på NRK 1. Ingen kabel-tv på denne gården, nei. Man føler seg litt nermere naturen med bare NRK 1. Hehe. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Palmesøndag: Til Mormor og Bestefar + litt annen familie som stikker innom. Mandag: Ta ut Scootern og teste den om været er bra nok. + Budrunde på leilighet. Tirsdag: slæfen + kjøre med scooter om det er oppholdsvær og over 5 varmegrader. Onsdag: Handle inn til Påske + slæfen Skjærtorsdag: slæfen Langfredag: slæfen + familiemiddag Påskeaften : stebror blir 18 år. Middag på Big Horn. Påskedag: Ingen planer. sikkert et eller annet familiearrangement 2. Påskedag: slæfen Tirsdag: slæfen. Spennende? Endret 8. april 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Skal på lan, resten av ferien blir vell forran pc'en, eller bak en flaske Endret 8. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå