Sanux Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) blir nok Tg i år oxo Endret 7. april 2006 av SaNux Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jobbe og jobbe og... hmm... hva var det? Jo! Jobbe! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jobbe og jobbe og... hmm... hva var det? Jo! Jobbe! 5882097[/snapback] skal du serr jobbe? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva skal du i påsken?`eller hvor skal du?For min del skal jeg til Røros med familien, og der skal vi gå på ski Men vi skal og over til sverige å kjøpe saker og ting og STÅ på ski i bakkene der. Det blir gøy 3873350[/snapback] Er jeg i familie med deg? Skal gjøre nøyaktig det samme! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 TG + tur til Sverige i morgo for å hamstre proviant til førstnevnte:) Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hva skal du i påsken?`eller hvor skal du?For min del skal jeg til Røros med familien, og der skal vi gå på ski Men vi skal og over til sverige å kjøpe saker og ting og STÅ på ski i bakkene der. Det blir gøy 3873350[/snapback] Er jeg i familie med deg? Skal gjøre nøyaktig det samme! 5882113[/snapback] det der skrev han får ett år siden :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fredag (idag): jobbe Lørdag: jobbe Søndag: jobbe Mandag: fri Tirsdag: jobbe Onsdag: fri Torsdag: jobbe Fredag: jobbe Lørdag: jobbe Søndag: jobbe Mandag: jobbe That's it. =/ Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 I påsken skal jeg feste[slæsh]slappe av.. Også blir jeg stor gutt til søndag, så da slipper jeg å være den masete drittungen som spørr alle om de kan kjøpe drikke Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg skal til hamar på tirsdag.. til vikingskipet på onsdag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fredag (idag): Bedrive hor. Lørdag: Bedrive hor. Søndag: Bedrive hor. Mandag: Bedrive hor. Tirsdag: Bedrive hor. Onsdag: Bedrive hor. Torsdag: Bedrive hor. Fredag: Bedrive hor. Lørdag: Bedrive hor. Søndag: Bedrive hor. Mandag: Bedrive hor. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg skal i gullbryllup i Roma, ellers har jeg ikke store planene. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg skal på Exotic LAN i Ålesund. (nærmeste jeg kom smiley med geek-briller) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Skal til Bestemor på sørlandet (Lista). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg byr 5 spenn, Bundy 5883226[/snapback] Hvis vi gjør det 2 ganger så har jeg råd til iskrem. Ok! *stort smil* Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Sverige fra onsdag til mandag. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fredda (idag): Kino(lange flate baller) Lørdag: Drekka Søndag: slækken Mandag: slækken Tirsdag: pakke Onsdag: Ta turen til TG til Søndag: TG Mandag: Slækken Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg blir "hjemme". Det vil si at jeg ikke skal på fjellet eller noe, men jeg skal tilbringe hele dagen med jobbing på russebussen. Vi er i den kritiske fasen nå. Bussen må være ferdig i løpet av påsken for at vi skal rekke å få den godkjent osv. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Fredag: Finne på noe sprell Lørdag: Bestemor blir sytti år/fjellet til Lørdag: Sprell Søndag: Sprell Mandag: Chille Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jønndalen på Jønndalen leir, med venner som skal på jønndalen. Endret 7. april 2006 av Liquid_Crystal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå