tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Er en del fine tegnetråder her, men har bestemt meg for å opprette min egen. Det var mangel på tråder om marsvin og andre skalldyr, så syns det trengtes en her! Eventuelt kan dere og tegne snegler, men da må de være hete! Vær kreativ! Endret 20. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jo, men det var mer naivt enn hett! Flott forsøk da! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Litt ensformig å ha en tråd om bare marsvin? Hva med å tegne alle slaks dyr? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Bra så langt, men vil og se litt mer av marsvinenes mørkere sider! Se hva en ondskapsfull venn sendte meg når jeg viste han denne tråden! http://people.arcada.fi/~riskaj/fotona/ima...dor/marsvin.jpg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Albinohamster/Teletubbihamster Ved nærmere ettertanke: Første og siste gang jeg tegner noe og legger det ut på nett Mmm.. Ja Endret 20. mars 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Bra så langt, men vil og se litt mer av marsvinenes mørkere sider! Se hva en ondskapsfull venn sendte meg når jeg viste han denne tråden! http://people.arcada.fi/~riskaj/fotona/ima...dor/marsvin.jpg Men her er min... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Supert! Sånn skal det være! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 juhu ei ku!! Er dessverre ikke tilatt med kyr her, bare skalldyr! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Supert! Sånn skal det være! Bare marsvin en skal tegne her..? Forandre til andre dyr da.. Endret 20. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Et SEXY marsvin! Modifiserte litt på den forrige tegningen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Supert! Sånn skal det være! Bare marsvin en skal tegne her..? Forandre til andre dyr da.. Bare hete marsvin og andre skalldyr foreløpig Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) en hamster jævel da edit: marsvin mener jeg Endret 20. mars 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hamster serien om Toby the Hamster! (Obs! Tegnet på 10 min.) Vær snill og slett denne siden det er ganske usmakelig i en tråd for folk som vil se hete marsvin! Tegn heller toby i en vennligere form, for han har definitivt potensiale. Edit: OBS! Toby er ikke et marsvin! prebo: Marsvinet ditt var flott da! Endret 20. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå