Ivan Drago Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kan jeg bruke vanlig TP kabel til å linke xboxen til andre ? Hvis jeg må kjøpe spesial kabel, hvilke lengder leveres de i ? Finnes det noen hub løsninger for flere xboxer ? (xbox "lan") Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kan jeg bruke vanlig TP kabel til å linke xboxen til andre ? Mener å ha hørt at noen har fått det til, men hos meg gikk det ei. :sad: Hvis jeg må kjøpe spesial kabel, hvilke lengder leveres de i ? Jeg har en på... Aner ikke, men tipper den er på 3-5 meter. Finnes det noen hub løsninger for flere xboxer ? (xbox "lan") Jepp. :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Vanlig krysset kabel funker Hvis du har en vanlig TP kabel, kan du bare koble den via en HUB, så funker det. Kjøper du Mod-Chip (Xtender eller Enigmah f.eks), kan du koble xbox'en til pc via tp-kabel og streame divx, mpeg, vcd osv til boxen, og se på tv'en. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 istedet for å kjøpe en 5 meter lang xbox linkkabel til 260,-, så kjøpte jeg heller en 10 meter lang kryssa TP kabel til 129,- :wink: Funker helt fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå