The Very End Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå er det gått en gpdt del siden siste versjon av Destruction Derby kom ut (DD2). Og helt siden den gang har jeg hatt lyst til å spille det, så lurer på , er det nå blitt friware, altså mulig å laste ned lovlig? Hadde vært greit og prøvd dette spille som etter min mening er og forblir det \ noe av det beste bilspillet som noen gang er laget Jeg lurer også på om noen av dere vet om det kommer et nytt spill ut til pc i denne sjangeren i fremtiden? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er et mye bedre alternativ ute nå, siden jeg tviler på Psygognesis lar Destruction Derby bli abandonware - og det er FlatOut. ... genialt for en gammel DD-fan! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja Flatout er digg, men det seies det er morsomt i begynnelsen for så å ikkje bli noko meir. Men verdt å prøve er det. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Har prøv Flatout, men DD er det som definitivt gir mest underholdning, så vist noen vet, bare snakk Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har ikkje høyrt noko om eit nytt spel foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå