Frohman Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har nettopp laget meg en hjemmeside som kanskje ikke kommer til å bli som helt vanlig hjemmeside, derfor kunne jeg tenke meg å laget et forum som hadde vært passelig. Jeg tenker ikke på sånne skitforum som du får her! Men litt mer lignende som hw, der du faktisk må være medlem for å legge inn et innlegg! Det hadde vært fint om jeg hadde fått noen svar!! Larzemannen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det blir nok litt vanskelig hvis du ikke kan programmere i PHP og vet hvordan du håndterer en SQL-database. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ??? Nå er ikke jeg helt med altså! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Funker ikkje http://www.ipbfree.com/index1.php? til den slags? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Høres jo alltid fint ut! Lenke til kommentar
nxo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 det er vel ikke så mange steder hvor du får gratis reklamefritt... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvis hosten din har støtte for PHP og MySQL kan jeg anbefale phpBB eller SMF. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 phpBB ville jeg ikke brukt om det sto om livet! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 phpBB ville jeg ikke brukt om det sto om livet! Riiiiiiiiight. Hva med å kutte ut spammen og komme med noen innlegg som faktisk har nytte for trådstarter? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 www.xpt.net hoster IPB(Invision Power Board) gratis. Med det slipper du å tenke på mySQL database. Noe du faktisk slipper med IPB uansett. Siden det ligger i forumet, omo jeg nå ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 www.xpt.net hoster IPB(Invision Power Board) gratis. Med det slipper du å tenke på mySQL database. Noe du faktisk slipper med IPB uansett. Siden det ligger i forumet, omo jeg nå ikke tar helt feil De gangene jeg har brukt IPB har det vært mySQL. IPB er utrolig bra, men de nye versjonene er litt rare, liker de gamle (de som er på hw.no) Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 www.xpt.net hoster IPB(Invision Power Board) gratis. Med det slipper du å tenke på mySQL database. Noe du faktisk slipper med IPB uansett. Siden det ligger i forumet, omo jeg nå ikke tar helt feil De gangene jeg har brukt IPB har det vært mySQL. IPB er utrolig bra, men de nye versjonene er litt rare, liker de gamle (de som er på hw.no) Mener jeg leste at Ueland hadde oppgradert til nyeste. Men det merker ikke vi. Siden de har fjernet den nederste linja, hvor det står versjon nr og alt det andre. Og man kan bruke det gamle skinnet, på nyeste versjonen. Og han sa han hadde gjort det, eller at han kunne gjøre det, husker jeg ikke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Vi kjører enda 1.3.1 (ca) For vår del snakker vi flere timer når vi skal oppgradere, så derfor kan vi ikke bare oppgradere plutselig en dag. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Joda, foreslår PHBB jeg og, skjønner ikke hva folk ikke liker med det ? Funker perfekt hos meg ! beklager en del off topic ! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hmm...*tenker* Joda, dette ser jo bra ut, jeg spør bare om: Har jeg alt jeg tenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå