Gå til innhold

Hvor får man laget (reklamefritt) forum? Gratis.

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp laget meg en hjemmeside som kanskje ikke kommer til å bli som helt vanlig hjemmeside, derfor kunne jeg tenke meg å laget et forum som hadde vært passelig. Jeg tenker ikke på sånne skitforum som du får her! Men litt mer lignende som hw, der du faktisk må være medlem for å legge inn et innlegg! :hrm:

Det hadde vært fint om jeg hadde fått noen svar!!

Larzemannen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.xpt.net hoster IPB(Invision Power Board) gratis. Med det slipper du å tenke på mySQL database. Noe du faktisk slipper med IPB uansett. Siden det ligger i forumet, omo jeg nå ikke tar helt feil :blush:

De gangene jeg har brukt IPB har det vært mySQL. IPB er utrolig bra, men de nye versjonene er litt rare, liker de gamle (de som er på hw.no) :thumbup:

Lenke til kommentar
www.xpt.net hoster IPB(Invision Power Board) gratis. Med det slipper du å tenke på mySQL database. Noe du faktisk slipper med IPB uansett. Siden det ligger i forumet, omo jeg nå ikke  tar helt feil :blush:

De gangene jeg har brukt IPB har det vært mySQL. IPB er utrolig bra, men de nye versjonene er litt rare, liker de gamle (de som er på hw.no) :thumbup:

Mener jeg leste at Ueland hadde oppgradert til nyeste. Men det merker ikke vi. Siden de har fjernet den nederste linja, hvor det står versjon nr og alt det andre. Og man kan bruke det gamle skinnet, på nyeste versjonen.

Og han sa han hadde gjort det, eller at han kunne gjøre det, husker jeg ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...