Drunk_Panda Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hei, jeg bor i østfold og lurte på om når jeg burde reise til TG? Skal reise sammen med 3 andre som jeg kjenner. Vi drar i samma bilen... Jeg har PTN kort og armbånd så jeg slipper sikkert litt kjappere inn. Hørte at det åpner klokka 09.00. Dvs at man kan begynne å sette opp pc'en inne på tg og starte å spille? Vil gjerne være på TG da det åpner... Endret 20. mars 2005 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 snakket nettopp med en kis på Msn her, en som har vært der et par ganger før: Muﮎty™ says: hvor lang tid tar det vanligvis før alle er inne da? Thomas says: noen timer Muﮎty™ says: så da bør jeg komme i 2-3 tiden på onsdag? Thomas says: ja. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jaja, for dem som vil være først i køen så.. men personlig så gidder ikke jeg dra i 00.00 tida for å komme tidlig inn.. drar så jeg er der rundt 9 jeg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg dro klokka 6 i fjor. Bor i Moss. Så da har du en pekepinne. Jeg var blandt de aller frste inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå