Gå til innhold

Hva er Series 60 og 80 Produkt ID?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Nokia 9210i, men det manglet datakabel. Jeg har også en SE P910i med datakabel, så jeg så ingen grunn til å kjøpe en datakabel til min 9210i da. Det jeg gjorde var å legg progrtammene til min 9210i i annet mappen på min P910i, og sende de over via IrDA til 9210i´en. Da jeg åpnet filene kom det opp vil du installere dette (bla bla bla...) og så kom det opp: Series60 (80 på en annen fil)ProductID er ikke installert Installer Series60(80)ProductID og prøv igjen.

Hva betyr det? Jeg tror at de det stod Series 60 ikke virker på min 9210i, for den kjører Series 80, men på S80 kom denne meldingen opp også. Hva er dette ID greiene da? Kan det lastes den fra Nokia.no?

Og jeg fikk installert en fil (Flash Player), men jeg finner den ikke! Hvor blir det av de installerte filene?

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom plutslig på noe!

Product ID er vel et ID nummer, og Series 80 er selvfølgelig Series 80 som 9210i har. Da ligger det sikkert en sperre på telefonen som gjør at jeg bare kan installere pogrammer som er garantert. Om den teorien stemmer, hva må til for å endrer det? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...