mAthis3n Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har et problem med min bruktkjøpte AMD Athlon XP 2000+... En 2000+ CPU skal jo kjøre på hastigheten: 1,7Ghz og bus på 133. Men det som er veldig rart er at min prosessor kjører bare på 1,2Ghz og 100 i bus-hastighet. Jeg prøvde å skru opp Bus-hastigheten til 133, men da ville ikke maskina starte, ''Safe-mode'' skjermen kommer opp... Hvis jeg trykker på ''Start Windows normally'', så bare restarter den seg, og det samma kommer igjen... Skrur jeg tilbake til 100Mhz i bus, så starter den... Er det noen som vet hva problemet mitt kan være?! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det samme broblemer er det med pcen til bror min. AMD XP 2000+ den nekter plent å kjøre på 133 men 100 går de helt fint. Men skal kunne gå når ramen er på 133(266). Jeg fikk tror jeg fikk presset den til litt over 120fsb men skjønner ikke helt hva det kan være når det er en cpu som er på 133 og ram som støtter det. Lenke til kommentar
mAthis3n Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Okei, det hørtes jo greit ut... Men jeg har et MSI kt-4v hovedkort, og kjører på 400 mhz RAM-brikker. Så alt skulle jo egentlig gå fint på 133 MHz FSB! så det du mener er at jeg bare skal prøve meg fram da assa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå