Tha sims Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ja, topic sier det meste. Jeg trenger hjelp med å sette opp et nettverk med 1 adsl moden, en router og en switch i samme nettverk. Er det noen som har en illustrasjon eller liknende på hvordan jeg kan sette det opp? TUUUUUsen takk Endret 20. mars 2005 av Tha sims Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Her må du ut med noen flere detaljer. Hvor mange maskiner skal du bruke? Hva gjør at du velger å bruke en router? Hvorfor switch? Kent Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 ok.. hehe.. litt mangelfull info. Jeg skal bruke den mellom 2 maskiner og en xbox. Jeg bruker router til å dele linja til maskinene. Og switch for å dele info/spille/ftp osv mellom enhetene. Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Trenger du switch da? Kabler fra modem til router, og fra router til de maskiner/konsoller du skal koble til... Har du en nogenlunde habli router regner jeg med det er 4 porter på den... Burde dekke 2 maskiner og en x-box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå