Velmont Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Men trur du ikkje det hadde vore betre om du hadde køyrd Ubuntu? Så får du alle slike heftige ting gratis! (Gratis som i «inget arbeid» ) Lenke til kommentar
ratix Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ÆÆÆÆSJ! Linuxen din er ekkel. :( Ekle Keramik med vonde skrifttypar og ekle widgets på Mozillaen din. Nei, takke seg til Gnome altså :] Gnome <3 KDE kan brenne Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 KDE har ikkje spesielt fint standard-utsjånad nei, men skal visst vere betre i KDE 3.4. Sjølv bruker eg GNOME, men KDE kan sjå fint ut det òg, og ein kan stille på mykje meir enn i GNOME ang. utsjånad. Litt finare KDE Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 KDE har ikkje spesielt fint standard-utsjånad nei, men skal visst vere betre i KDE 3.4. Sjølv bruker eg GNOME, men KDE kan sjå fint ut det òg, og ein kan stille på mykje meir enn i GNOME ang. utsjånad. Litt finare KDE Din desktop er altid søt<3 Men hvordan installere gnome ? kan jeg installere det med swaret? Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 KDE har ikkje spesielt fint standard-utsjånad nei, men skal visst vere betre i KDE 3.4. Sjølv bruker eg GNOME, men KDE kan sjå fint ut det òg, og ein kan stille på mykje meir enn i GNOME ang. utsjånad. Litt finare KDE Din desktop er altid søt<3 Men hvordan installere gnome ? kan jeg installere det med swaret? Vil bare si at GNOME på Slackware har ikke blitt oppdatert siden 2.6, og vil aldri bli oppdatert. Neste versjon av Slackware vil ha fjernet GNOME helt. Hvis du må ha GNOME på Slackware så kan du enten bruke den som er (Swaret fungerer fint), kompilere selv ( ) eller brukDropline sin versjon. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eg bruker Dropline GNOME 2.8.3 på Slack. Dropline er faktisk utruleg bra. www.dropline.net/gnome Legg inn Slack med alle pakkar utanom GNOME, X og XAP. Legg så inn Dropline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå