Pippin79 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei folk. Lagde her om dagen et bilde i PhotoShop. Min bror er blitt sponset av et klesmerke ved navn NFA, og i den forbindelse lagde jeg dette: Hva synes dere? God påske forresten... j Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eg får gratulere din bror med sponsingen da Synest bilde var veldig flott eg, likte bildene i bakgrunnen der han eri lufta Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Gratulerer til broren din da! Komposisjonen på bildet fungerer bra nok, bare litt teit at du har bruk det simple cutout-filteret i Photoshop litt mye.. Hadde vært kulere om du faktisk hadde laget det sånn selv, ved hjelp av vektorgrafikk, blir ofte enda litt kulere da Endret 20. mars 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Vektorgrafikk!? Hva er det? Synes selv cutout-tingen er knalle tøff, men er enig i at det ble litt overdrivelser her. Skriv gjerne om alternative måter å få bilder til å framstilles "tegnet" på. pip Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 :!: Nei, det kan jeg ikke. pip Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Nydelig syns nå jeg! Kult at broren din blir sponsa da! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vektorgrafikk!? Hva er det? Synes selv cutout-tingen er knalle tøff, men er enig i at det ble litt overdrivelser her. Skriv gjerne om alternative måter å få bilder til å framstilles "tegnet" på. pip http://dev.beyond-sanity.com/daid.jpg ^^ Det er meg i vektorgrafikk... Ikke av de mest avanserte, men det er nå slik det blir tl når jeg lager vektor, faktisk noen som kjenner igjen "streken" min nå Det tar betydelig lenger tid enn med cutout, men du vil være mye mer fornøyd enn om du bare bruker cutout. Programmet jeg bruker til vektorgrafikk er Adobe Illustrator, men andre vektorprogrammer er Macromedia Freehand og CorelDRAW. Alle disse programmene finnes i trialversjoner på proidusentenes sider, så det er jo bare å teste ut Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg likte bildet jeg også, men kanskje crop bilde nede med knærne. jeg følte det så kulere ut da. men det er opp til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå