ersvalla Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 bestilte 20 juni , begge varer var på lager. klarer ikke levere før fredag 28 juni, jeg får ikke pakken før tirsdag 2 juli. sinnsykt dårlig... ;( ;( ;( ;( ;( Lenke til kommentar
JSS Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Kansje leverandøren ikke hadde varene(e) på lager? [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-06-29 12:32 ] Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Flexi-Data har ingen varer på lager da de ikke har lager... At en vare er tilgjengelig der betyr at leverandøren har varen på lager. De bestiller fra leverandøren kun det folk allerede har bestillt hos dem og holder dermed kostnadene nede. Det er også kun 2 personer som jobber til daglig i Flexi og som det står på forsiden så kjører de med redusert bemanning nå. To viktige faktorer som gjør at de er treigere enn andre og som det er informert om på siden deres. Lenke til kommentar
FuzzyUnc Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvis du hadde lest på sidene deres hadde du sett at de har redusert bemanning (sommer) nå. Du vil også få info om at varene ikke er på eget lager, men må bestilles fra leverandør før det blir sendt videre til deg. Flexi-data vil aldri kunne levere like kjapt som Komplett og PS-data, men er en billig og meget god webshop hvis du har tid til å vente 2-3 dager ekstra. God service har de også. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Quote: Den 2002-06-29 12:20, JSS skrev:Kansje de ikke hadde varene(e) på lager? :lol: Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 de har delvis sommerferie. hver gang jeg har bestilt (er vel oppe i 6 nå) har det som regel kommet dagen etter. det har aldri gått mer enn 2 dager fra jeg bestilte til det kunne hentes på laksevåg. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 handler på flexi-data.no uansett :-D:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå