Lars42 Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Er det utgitt i Norge?Noen som vet hvor man kan kjøpe det???? Make my day... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Det er få i Norge ja, brodern fikk det i går fra Gamesmix. SINSYKT kult spill! :smile: Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 29. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2002 Takk skal du ha-bestiller det derfra nå...Ser ut som de store EL-butikkene bare tar inn noen få ex av hvert spill-kjøpte SSX Tricky mandag-tirsdag var Elkjøp tomme... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Moto GP er et kanooooonbra spill!! Svært lenge siden jeg har hatt det så gøy med et motorsykkelspill. Det er vanskelig i starten, men når du får teken så tar det av. Fett å steile i 290 Og når du kommer opp i de VIRKELIG store hastighetene, blir synet ditt dizzy. Jævelig kul effekt. Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hva er det som gjør så det "RÅ" kult det fikkk jo bare 7 av 10? _________________ Er du trist og lei hva med å skyte seg... (inkludert ps2 & GC fans) Hilsen selveste CHUBBY_MAN [ Denne Melding var redigert av: chubby_man på 2002-07-05 19:20 ] Lenke til kommentar
Fro Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvem har gitt det 7 av 10? Men selfølgelig er det forskjellig meninger om et spill... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 7 av 10 :lol: :lol: Den personen kan ikke ha spilt det spillet lenge. Spillet kan være litt vanskelig i starten, men når du får teken, så tar det av. Grafikken er noe av det beste jeg er sett noen gang i et racespill (uavhengig av plattform). Det er bare gøy å spille det, akkurat som å kjøre motorsykkel, tror jeg da Lenke til kommentar
Fro Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg får det innen noen uker, gleder meg! Virker kjempe bra... Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 IGN gav spillet 8.6 og G-spot gav det 8.5, uten at det egentlig trenger å bety noe. Disse sidene er jo ikke akkurat kjent for å være nøytrale i sin dom... Lenke til kommentar
Fro Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 23:30, Jc-g skrev:IGN gav spillet 8.6 og G-spot gav det 8.5, uten at det egentlig trenger å bety noe. Disse sidene er jo ikke akkurat kjent for å være nøytrale i sin dom... Hvis et spill får både veldig gode kritikker av IGN og Gamespot, så kjøper jeg det. Og når MotoGP får bra kritikker all over the place, så er det et bra spill... Uten tvil! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 EDGE ga MotoGP 8 av 10 - men de folka er jo supersære/superkresne og deler ikke ut poeng i hytt og gevær akkurat. I følge deres poengsystem tilsvarer 8 "excellent" - så løp og kjøp eksbokshuer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå