Gå til innhold

Solnedgang, faktisk litt spesiell! Kritikk!

Anbefalte innlegg

Tok disse bildene fra terrassen min. Synes de var litt spesiellt med den stripen som gikk oppover himmelen. 2 Versjoner pga forskjellige instillinger. Vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk på de :)

Nr1 - Lilla skjær

Nr2 - Mer normalt

EDIT: vet ikke hvorfor photobucket resizet det første bildet så mye, men hvis det er ønskelig kan jeg opploade ett større.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ganske kult det der ja, har sjølv sett liknande 2 ganger, berre 10 ganger meir lys.

Var på skulen ein dag, såg ut over fjorden og trudde at Jesus var på vei ned :p, det var seriøst kult. Ein åpning i skyene med solstrålar i alle fargar. Hadde eg berre hat kamera :(

Lenke til kommentar

Hei!

Veldig fine bilder :thumbup: Det jeg likte med begge bildene er den loddrette sollstrålen midt i bildet og de spesielle "tåkeskyene" litt nedenfor midten. Fine farger i begge bildene, men likte det lilla bildet bedre. Det negative med bildene er at trærne rett framom solen er litt uskarpe, men dette ødelegger ikke mye. dette gjelder spesiellt det lilla bildet.

Syns kanskje bildet ditt ville blitt finere om du ville gått framom trærne slik at trærne ikke kommer i veien... Hadde du muligheten til å gå "bak" trærne, altså mot solen, for å ta et bilde uten trær? Eller er det også trær bak de trærne man ser?

Uten trær ville bildet blitt finere tror jeg, litt "renere" på en måte.

Men du verden, fint bilde!

Lenke til kommentar
Hei!

Veldig fine bilder :thumbup: Det jeg likte med begge bildene er den loddrette sollstrålen midt i bildet og de spesielle "tåkeskyene" litt nedenfor midten. Fine farger i begge bildene, men likte det lilla bildet bedre. Det negative med bildene er at trærne rett framom solen er litt uskarpe, men dette ødelegger ikke mye. dette gjelder spesiellt det lilla bildet.

Syns kanskje bildet ditt ville blitt finere om du ville gått framom trærne slik at trærne ikke kommer i veien... Hadde du muligheten til å gå "bak" trærne, altså mot solen, for å ta et bilde uten trær? Eller er det også trær bak de trærne man ser?

Uten trær ville bildet blitt finere tror jeg, litt "renere" på en måte.

Men du verden, fint bilde!

tusen takk.

de trærne er ca 500m borti veien, men derfra er det tjukkt av trær og veldig vanskelig å få noe bilde uten trær. bildet er som sagt tatt fra terassen. når bildene var inne på pcen og jeg snudde meg hadde sola gått ned. :cry:

stor versjon, here you go! klikk meg

Lenke til kommentar
de trærne er ca 500m borti veien, men derfra er det tjukkt av trær og veldig vanskelig å få noe bilde uten trær. bildet er som sagt tatt fra terassen. når bildene var inne på pcen og jeg snudde meg hadde sola gått ned.
Ja det er ikke mye du kan gjøre med det :( Tenk hvor finere dette bildet ville blitt med f.eks. en strand og hav framom... :hmm:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...