|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kjøpte bilen septemer 04 og har kommet halveis på lakkfor arbeidet . jeg pusser hele bilen utvendig og innvendig til blank plate og deretter rustsveiser jeg ,sparkler legger grunding og fyller når jeg er ferdig med hele bilen på dette stadiet sliper jeg filler ogfjerner evt. porer og skimlinger . motor: orginal : en cevy 235 rekke 6 kommer en chevy 327 v8 i den tril sommeren gir : orginal en 3 trins manuel kasse med gir spak på rattstamen. powerglid alu kasse kommer ( 2 trins automat ) bak aksling : orginalt 8 eller 10 bolta ikke sperra aksel på 152 cm. kommer en sperra 10 bolta aksel som er 143 cm lang( for og få beiere hjul må muligens utvise indre bakskjerm) teleskop ratt kommer innen en måned ( mars nå ..) så det var litt om den bilen farge og sånt her jeg ikke bestemt meg for enda , det blir luft dempere på den og jeg kommer til og holde en side på nette ofte oppdatert : http://www.cardomain.com/memberpage/689117 der er det også flere bilder av bilen nå Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Blir stilig dette, bra noen orker å ta vare på 4-dørs stolpebiler. Virker som det kun er 2-dørs hardtop som gjelder her i landet. Hvorfor ikke bygge litt mer moderne med tpi og th200r4? Sjarmen med tidsriktig drivlinje forsvinner riktignok, men bensinforbruket blir mye lavere og gleden med å kjøre blir kanskje større. Bruke som turbil rundt i Norge? Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Grunden er lyden du får ikke den samme gode buldre lyden i de motora som i de gamle . de gamle er det også veldig billig deler til og jeg liker oldschool motorer Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei igjen Ikke så lenge siden sist kanskje, men hvis du har noe å oppdatere med (bilder osv) så må du bare komme. Blir spennende å se gamle amerikanere som blir restaurert i motsetning til andre som bare holder på med europeere og japser Gamlefar i huset her hjemme hadde bil med powerglide før, litt stusselig med kun 2 gir. Men siste giret har vel 1:1 utveksling i den kassa også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå