povenstad Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg ønsker å bruke Raptordisker i RAID 0 som systemdisk (er) Sammtidig vil jeg ha en 200GB S-ATA som lagringsdisk. Fungerer dette? Hvordan settes de opp i forhold til hverandre? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er fullt mulig ja. Men, for best mulig forklaring så kan du nevne hvilket pc system du har osv: hovedkort, eventuelle pci kort osv.. Lenke til kommentar
povenstad Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Det er fullt mulig ja. Men, for best mulig forklaring så kan du nevne hvilket pc system du har osv: hovedkort, eventuelle pci kort osv.. Abit IC-7 MAX3, P4 3,2 EE, 2,5 GB RAM, 2X WD740GD "raptor", 1 WD2000JD ingen PCI basert kontroller. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei! Dette er ikke noe problem overhodet. Har selv en maskin med samme HK, hvor jeg har 2x36GB Raptor i RAID 0 og 4x250GB SATA disker. Det lureste du gjør er å koble til Raptorene til Intel Raid kontrolleren og den andre disken til Silicon Image (tror jeg) kontrolleren. Da har du full oversikt. RAIDET setter du opp i RAID biosen. Arcade Lenke til kommentar
povenstad Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hei!Dette er ikke noe problem overhodet. Har selv en maskin med samme HK, hvor jeg har 2x36GB Raptor i RAID 0 og 4x250GB SATA disker. Det lureste du gjør er å koble til Raptorene til Intel Raid kontrolleren og den andre disken til Silicon Image (tror jeg) kontrolleren. Da har du full oversikt. RAIDET setter du opp i RAID biosen. Arcade thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå