Comox Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har købt et kontor program og har ret til at tag sikkerheds kopi af databasen. Lovgivningen pålægger at tag sikkerheds kopi samt kvalitets sikring. Jeg er ikke helt klar over problemets omfang endnu. Men det ser ud til at sikkerhedskopiring ødelæger både rewritable DVD plader og bægger mine DVD brændere. Ofte ser det ud som om at plader både med sikkerheds kopi og uden er fyldte, så der ikke kan skrives mer selv om der er masser af plads. Jeg vil tag det op med program vare leverandør. Men jeg vil gerne vide mer om hvad der forgår så jeg kan stille de rigtige spørgsmål og krav. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvordan kan du ødlegge dine DVD brennere med å ta en kopi av databasen? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Comox Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg forstår heller ikke regtigt hvad som forgår. Men hvis jeg sætter en helt ny og tom DVD i DVD brænderen så burde den jo vises som fyldt og det burde være muligt at formatere den. Lenke til kommentar
Comox Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg mener IKKE vises .... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har du prøvd med +/- dvd plater(ikke rewritable DVD plader) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bruker du Nero bør du poste feillogg fra error og ned. En annen sak er at for database backup er det vel alltid best å bruke backuptools spes beregnet for databaser. Om du bruker Msql eller Access følger disse med. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hmm, forstår eller ik problemet, og tror det er bedre om du bare skriver dansk fordi det er lettere og forstå deg da enn om du prøver og skrive norsk Lenke til kommentar
Comox Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg takker for svar. Jeg arbejder med at isolere problemet/ fejlen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå