FredrikFredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Slenger denne inn i "kabinetter", for så å opprette en worklog når jeg får deler. Jeg skal bygge HTPC\mediesenter, og er ute etter et kabinett. Planen er foreløpig å bygge pcen inn i en cd-spiller fra nad. Nad fordi forsterkeren min er samme merke, og at jeg liker det nøytrale designet. 1. Hvor kan jeg få tak i en defekt nad cd-spiller? Finnes det en sentral som tar imot alt ødelagt utstyr fra el-butikkene? 2. Har tanker om å bygge alu-kabinett. Går det an å matte dette svart med gode resultater? 3. Forslag til andre kabinetter. Hw som skal brukes: -mx420 -384mb RAM -pci nettverkskort -m-audio 2496 pci lydkort -3,5" hdd -atx hk -luftkjølt Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ang NAD cd-spilleren vil du mest trolig komme til kort med plass til cpuvifte om du ikke velger en vifteløs løsning som yter 1ghz. Men dette er jo ofte litt lite på en htpc /: Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Glemte info om psu ja. Den er en stillegående fortron\source 250 watt med 80mm-vifte bak. Tror ikke det er denne som blir et problem. Den er nok lav nok til å passe inn, siden den kun er 10 cm høy. Er egentlig mer bekymret over høyden på pci- og agp-kortet. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Høyden på AGP pg PCI kort fikses enkelt med ett riser card. [Link] Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Takker for link Men er det ingen som vet hvor det går an å få tak i en defekt cd-spiller fra nad? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kanskje du finner noe på QXL eller finn Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Flaut å glemme hele qxl. Takker nok en gang. Ser at det ligger en på qxl. dessverre ser denne veldig liten ut, samtidig som det set ut som om fargen er mye mørkere enn den er på forsterkeren min. Kan jo være bildet som gjør at det ser ulikt ut. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=16988967 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå