zpankz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 USb portene mine fungerer ikke som de skal, hver gang jeg kobler noe i dem så finner ikke pcen min noe ny hardware som er tilkoblet.får dermed verken brukt skriver eller bærbare harddisker og mitt spørsmål er dermed: Hva er problemet og hvordan kan det fikses? Lenke til kommentar
zpankz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 En annen ting jeg glemte var å si det at min pc er kun et havlt år gammel, derfor kan jeg ikke helt forstå at noe kan være ødelagt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei og velkommen til forumet! Fungerte USB-kontaktene tidligere? Du burde sjekke at kablene fra kontaktene sitter ordentlig i hovedkortet. Lenke til kommentar
zpankz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Nei saken er den at usb'en aldri har fungert.Høres kanskje litt merkelig ut men har aldri tenkt noe særlig over det siden jeg ikke har hatt spesielt bruk for det, men etter at jeg fikk meg skikkelig skriver har jeg fått mer bruk for usb'en. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nei saken er den at usb'en aldri har fungert.Høres kanskje litt merkelig ut men har aldri tenkt noe særlig over det siden jeg ikke har hatt spesielt bruk for det, men etter at jeg fikk meg skikkelig skriver har jeg fått mer bruk for usb'en. Kontroller om den er på i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå