flodhest Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har igjen laget et nytt design jeg vurderer å bruke, har sett meg lei av designet på www.krem.tk. Ville lage et design utenom det vanlige, prøve å få det litt originalt. Trenger også hjelp til en stor bug i Opera, man må liksom scrolle så langt til siden. Rolloveren på knappene er foreløpig laget i Dreamweaver, for å vise hvordan rolloveren er. LINK Endret 7. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det første jeg ser er denne store buggen som du sier er i Opera, det må fikses. Det andre er at siden blir litt for stor med tanke på at nokså mange kjører på 1024x768px Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Bugen skal jeg selvfølgelig endre på, så snart jeg vet hva det er. Noe jeg håpet noen her visste. Jeg ha en oppløsning på 1024x768, og har igrunn ingen problemer med det. Så lenge man slipper horisontal scroll er det greit, liksom. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Plagsom typo i header, det heter "At least follow your own path" (You're = you are). Ellers: - Unødvendig bredt design - For knæsje farger - Oransjfargen skjærer i det blå - Merkelige effekter i header - Et generelt "stusselig" preg over siden Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Planer for videre utforming: - gjøre siden smalere - forandre fargene i forhold til at det er litt for mye blått, samt dempe det "knæsje" - tilføye litt mer grafikk i den kolonnen menyen er @Lokaltog: Hva mener du med merkelige effekter i header? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Planer for videre utforming: - gjøre siden smalere - forandre fargene i forhold til at det er litt for mye blått, samt dempe det "knæsje" - tilføye litt mer grafikk i den kolonnen menyen er @Lokaltog: Hva mener du med merkelige effekter i header? Han mener nok de der ekle "bestemorsgardin-mønstrene" i bakgrunnen på headeren. Passet ikke inn der. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Nei, han mener at du har en skrivefeil. Men jeg skjønner ikke hva han mener. Det er jo ikke en feil. Endret 21. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Nei, han mener at du har en skrive feil.Men jeg skjønner ikke hva han mener. Det er jo ikke en feil. Nei, det er ikke det jeg mener. Mener at alle de jalla mønsterne i header absolutt ikke passer inn der. Du som klarer å skrive ordet "skrivefeil" feil har vel strengt tatt ikke så mye du skulle ha sagt her. Som jeg skrev: "you're" er en sammentrekt form av "you are", og "at least follow you are own path" høres ikke bra ut i mine ører. Det riktige ville vært å skrive "at least follow your own path" (at det skal være nødvendig å gjenta noe sånt... ) Edit: Hehe, så det var en misforståelse ja. Bra! Endret 21. mars 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Da får jeg vel se hva jeg kan få gjort med de "jalla-mønstrene" i header. Tsk, tsk, og jeg som hadde håpet folk var litt mer open-minded. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det må da fortsatt være fint for øyet... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Nei, han mener at du har en skrivefeil.Men jeg skjønner ikke hva han mener. Det er jo ikke en feil. Nei, det er ikke det jeg mener. Mener at alle de jalla mønsterne i header absolutt ikke passer inn der. Du som klarer å skrive ordet "skrivefeil" feil har vel strengt tatt ikke så mye du skulle ha sagt her. Som jeg skrev: "you're" er en sammentrekt form av "you are", og "at least follow you are own path" høres ikke bra ut i mine ører. Det riktige ville vært å skrive "at least follow your own path" (at det skal være nødvendig å gjenta noe sånt... ) Åja, trodde han hadde skrevet "at least follow your own path". Min feil sorry. Og da er jeg helt enig med deg. Det blir helt feil med you are. "...følg du er egen..." Skrivefeil ja Det var nok bare en glipp. Endret 21. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så lenge man slipper horisontal scroll er det greit, liksom. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Trenger også hjelp til en stor bug i Opera, man må liksom scrolle så langt til siden. ... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Orginal Spennende Lettlest Synes dette var en god side, vil gi den 4/6 i karakter. Synes fargene kanskje blir litt monotone, det trekker ned. Mangler og litt mer groove og en dæsj feel. Når du får limt sammen siden og satt inn noe innehold tror jeg denne siden har stort potensiale. Lykke til! Endret 22. mars 2005 av DiaVoLo Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Takker så mye for positiv kritikk. Nå fikk jeg faktisk lyst å jobbe videre med siden. Jeg skal se hva jeg får gjort i dag, hvis ikke må jeg vente til etter påskeferien. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Menyen er for bred. Nå har du 3x2 bilder, men hva med å ta 2x3 bilder slik at menyen blir høyere og ikke fullt så bred? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Nå har jeg oppdatert litt. Håper designet blir litt bedre nå da. Kan jeg bruke dette? Hva bør endres på? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Teksten, "at least follow you're" som lokaltog allerede har sagt fra om Ellers syns jeg menyen ble litt merkelig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Ups, teksten ja. Tenker jeg fjerner den. Menyen har jeg selv vært i tvil om, men har fått gode tilbakemeldinger av andre, så jeg har valgt å beholde den på dette utkastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå