Gå til innhold

Ny 32" billedrør widescreen til student

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lenge siklet etter ny tv på gutterommet, og nå når jeg fikk til innkjøp av en ps2 med grand turismo, ble fristelsen for stor. Jeg har bestemt meg, men noe sikker kandidat har jeg ikke. Har i tillegg til ps2'en en ganske god pc som jeg håpet å få koblet til tv'en for filmavspilling fra diskene etc. Ellers kjøpte jeg nettopp et stk. logitech z-5500, som selvfølgelig skal kobles til tv'en, såvel som ps2'en og datamaskinen. En tur innom siba.no gav meg denne kandidaten, men jeg har absolutt ikke bestemt meg. Derfor trenger jeg deres hjelp! Håper på mange, gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå forsvant det produktet jeg linket til tidligere, å jakten er i gang igjen. Det er viktig at jeg får koblet mine høyttallere til tv'en, enten via optisk, coax eller analog. Det ser det dessverre ikke ut som den samsungen over har.. :( Hva med denne? Står ingenting om muligheter for audio ut, men den ligner ellers mye på den overnevnte samsungen, både i utseende og produktnavn... Åpen for forslag, men rundt 5000kr er maksgrensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...