ka1ser Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg tenkte å spraylakkere mitt Chieftec kabinett (svart, ikke gult) ihvertfall på den ene siden, tenkte litt på å spraye hammer og sigd i rødt/gull/sølv eller noe slikt.. og kanskje resten av kabinettet i matchende farge, noen ideer til lakk, og hvordan farge jeg skal bruke? Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 har du lakka før? for hvis du har det så kan du bestille graffiti spray...hehe altså sånn lakk, etter min erfaring er mye bedre enn den lakken du får på clas og biltema også bedre enn quick lakk....men du burde ha lakke litt før for og bruke den den er drit bra og driit billig.!! må bestilles på nettet men det funker! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Okei.. nei hakke lakka no selv, fattern har vel gjort det noe så ska høre med han hva han sier.. er ikke helt sikker på hvordan jeg vil gjøre det.. ingen flere synspunkter? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har noen tips: lær av andre sine feil - Helst kjøp skikkelig lakk - Rolige bevegelser - Ikke hold for nerme - Ikke ta for tykt på - Ta 2-3 lag - Les nøye på boksen!! Endret 20. mars 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Supert petter Noen forslag angående farge på merket? Skal værtfall ha hammer og sigden, kanskje stjerna i tillegg, eller ha det inni stjerna.. burde jeg bruke denne farga? kanskje spraye hele kabinettet rødt først? Lenke til kommentar
loqron Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 har du lakka før? for hvis du har det så kan du bestille graffiti spray...hehe altså sånn lakk, etter min erfaring er mye bedre enn den lakken du får på clas og biltema også bedre enn quick lakk....men du burde ha lakke litt før for og bruke den den er drit bra og driit billig.!! må bestilles på nettet men det funker! Grafitti lakk ?? Biltema lakken har jeg hørt masse negativt om og quick lakken har jeg brukt selv og ble veldig fornøyd med resultate...Hold deg vekke fra nille/sparland's lakk ikke kvalitet sier jeg bare... Men husk det er forarbeidet som teller.... Jeg anbefaler : Motip lakk og quick lakk Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ja graffiti lakk....merket er MONTANA CANS jævla bra...lover deg Graffitispray Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har selv erfaring med spareland lakk Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg vil nok foreslå en varnish eller noe sånt oppe......få det litt glinsende (Bling Bling) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg var nettopp inne på www.biltema.no, svært rar side.. men uansett, gå inn på kjemikalier->universal->spraylakk eller noe slikt... der har de en del typer lakk.. hva anbefaler dere meg å kjøpe? skal ha gull og rød spray EDIT nr2: Det er vel Autoparts som ligger i Bodø, og di selger vel først og fremst det som er i CDcardic katalogen... noen som kan se om di finner no bra lakk der? Endret 23. mars 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dæsken...flere moddere enn meg i Bodø altså? Jaja...fint det! (er ikke fra Bodø, men fedrelandet krever min heltemodige krigerske innsats) ka1ser: Noen kule butikker (data/clasohlson-wannabe's) i nærheten eller? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Du er jo fra bodø.. så det burde du vite Nei det er det ikke.. Europris kanskje? Uansett så bor jeg to mil utfor bodø, og det regner ute, snart lan.. vil ha lakk NÅ! Morra mi er i byen i dag.. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ring og si til'a at det ligger no' bilforretninger oppe ved Trekanten/City Nord...de har masse lakk! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Jau vet det, men vil bare vær sikker på at jeg får akkurat den rette først. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 europrislakk funker fett.. har kun gode erfaringer med den.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har alltid brukt de Europris! Og de er elskbare.. Tror de har no forbindelse med Motip! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Kanskje jeg bare tar en tlf til ho, og sier at hun må kjøpe en boks gul og en rød.. koster det mye? hvor lang tid tar det å tørke? Edit: leif Endret 23. mars 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Har brukt Hammerite på kassa mi. Forferdelig søl å smøre på men resultatet blir ganske bra. Finnes i flere farger, også sort. Sjøl valgte jeg blå. Smakeprøve Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 De koster ca. 30 (33,34 hos meg) og de tørker på ca. 30 timer! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Vi snakker om SPRAY ikke sant? noen som nevner å "smøre på".. men det er spraybokser det er snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå