Gå til innhold

Spraylakkere kabinett. farge/spray?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du lakka før? for hvis du har det så kan du bestille graffiti spray...hehe altså sånn lakk, etter min erfaring er mye bedre enn den lakken du får på clas og biltema også bedre enn quick lakk....men du burde ha lakke litt før for og bruke den :p

den er drit bra og driit billig.!! må bestilles på nettet men det funker! :p

Lenke til kommentar

Har noen tips: lær av andre sine feil

- Helst kjøp skikkelig lakk

- Rolige bevegelser

- Ikke hold for nerme

- Ikke ta for tykt på

- Ta 2-3 lag

- Les nøye på boksen!!

Endret av Petter (chaos)
Lenke til kommentar
har du lakka før? for hvis du har det så kan du bestille graffiti spray...hehe altså sånn lakk, etter min erfaring er mye bedre enn den lakken du får på clas og biltema også bedre enn quick lakk....men du burde ha lakke litt før for og bruke den :p

den er drit bra og driit billig.!! må bestilles på nettet men det funker! :p

Grafitti lakk ??

Biltema lakken har jeg hørt masse negativt om og quick lakken har jeg brukt selv og ble veldig fornøyd med resultate...Hold deg vekke fra nille/sparland's lakk ikke kvalitet sier jeg bare...

Men husk det er forarbeidet som teller....

Jeg anbefaler : Motip lakk og quick lakk

Lenke til kommentar

Jeg var nettopp inne på www.biltema.no, svært rar side.. men uansett, gå inn på kjemikalier->universal->spraylakk eller noe slikt... der har de en del typer lakk.. hva anbefaler dere meg å kjøpe? skal ha gull og rød spray

EDIT nr2: Det er vel Autoparts som ligger i Bodø, og di selger vel først og fremst det som er i CDcardic katalogen... noen som kan se om di finner no bra lakk der?

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...